تاریخ امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 1183
بازدید هفته: 3947
بازدید ماه: 18016
بازدید کل: 5972139
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ --- ۱۲:۴۷ تعداد مشاهده: 202 بار
دسته مقاله:
مشخصات مخلوط کن پاناسونیک مدلMX-MG5421 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
مشخصات مخلوط کن پاناسونیک مدلMX-MG5421 چکیده مقاله:

مشخصات مخلوط کن پاناسونیک مدلMX-MG5421

مخلوط کن جدید پاناسونیک با کارایی بالا مدلMX-MG5421
 
تیغه های دندانه اره ای بادوام مخلوط کن MX-MG5421 و گردش قدرتمند آن، دستیابی به یخ خرد شده و ترکیب صاف را آسان می کند.
 
پاناسونیک نوآوری جدیدی را به مجموعه آشپزخانه های چند منظوره خود اضافه کرده است.  مخلوط کن MX-MG5421 مطابق با تعهد این برند به ارائه لوازمی که زندگی را برای خانواده ساده‌تر، سالم‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند، MX-MG5421 با فناوری‌های منحصربه‌فرد ژاپنی ساخته شده است که به حفظ هر ذره خوبی و تغذیه در غذای مورد علاقه شما کمک می‌کند. از ویژگی های سطح بالای آن می توان به موتور 800 واتی با کارایی بالا، سیستم برش تیغه اره ای از جنس استنلس استیل و گردش قدرتمند با استفاده از فناوری V&M اشاره کرد که MX-MG5421 را به شریک ایده آل شما تبدیل می کند. معجون، چه اسموتی، چه دسر یا سایر خوراکی های خانگی.
 
یخ کاملا خرد شده با فشار یک دکمه
MX-MG5421 با ترکیب قدرتمندی از استحکام موتور و تیغه های دندانه اره ای بادوام برای کنترل سخت ترین مواد ساخته شده است. سیستم چهار تیغه به صورت نامتقارن طراحی شده است تا با جلوگیری از چرخش تیغه ها به دور یک مکان، دامنه برش را افزایش دهد. ترکیب این دامنه وسیع حرکت و شکل بهینه تیغه دندانه اره، ارتفاع، ضخامت و تیزی، همه با هم برای ارائه مخلوطی ظریف تر و سازگارتر کار می کنند. علاوه بر این، این ویژگی خرد کردن قدرتمند می تواند تا 250 گرم تکه های یخ را در یک زمان پودر کند، و ایجاد خوراکی های سرد سالم با بافت برفی و قوام را آسان می کند.
 
گردش قدرتمند توسط فناوری V&M برای ترکیب کامل
این مخلوط کن همچنین به فناوری V&M مجهز شده است که از ترکیب شدن مواد به خوبی اطمینان حاصل می کند و در عین حال نتایج ترکیبی ثابتی را ارائه می دهد. جهت دوگانه - "حرکت "V که عناصر را بلند می کند و "حرکت "M که غذا را به دیواره چهار آجدار پارچ شیشه ای مخروطی شکل می زند - و سپس به آنها اجازه می دهد رها شوند و در مرکز قرار گیرند - اجازه می دهد تا مخلوط کردن کامل در حالی که مواد گیر کرده در کنار یا ته کوزه را از بین ببرید.
 
سرعت های متغیر برای یک مجموعه گسترده آشپزی
گزینه های کنترل سرعت MX-MG5421 به راحتی از کار مراقبت می کند و به شما امکان می دهد دستور العمل های مختلف خانگی ایجاد کنید. سرعت 1 و 2 با سرعت ثابتی کار می کنند تا یک روکش صاف داشته باشند، برای یک سوپ کدو تنبل مخملی یا کره بادام زمینی مورد علاقه خانواده عالی است. از طرف دیگر،2   Pulse 1و در حالی که دکمه فشار داده شده است کار می کنند تا ظاهری سفارشی داشته باشد، بنابراین می توانید شیب ها و اسموتی های مغذی را همانطور که دوست دارید ایجاد کنید.
 
"این روزها، افراد بیشتری به دنبال راه‌هایی برای ترکیب طعم تازه و تغذیه خوب در نحوه غذا خوردن خود هستند. مخلوط کن MX-MG5421 با توجه به این موضوع ساخته شده است زیرا دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی میوه ها و سبزیجات را در تهیه وعده های غذایی و میان وعده های مورد علاقه خود در تمام طول سال بگنجانند.  حتی خود را به عنوان یک راه حل مناسب برای تهیه و لذت بردن از اسموتی ها و آب نبات های میوه یخی که بچه ها و تمام خانواده دوست خواهند داشت، نشان می دهد، بدون ترس از شکر اضافی و شیرین کننده های مصنوعی در آنها." 
 
MX-MG5421 واقعاً همه کاره است، همچنین دارای دو آسیاب خشک است که با استفاده از یک آسیاب اختصاصی برای مواد خاص، بهداشتی تر می کند.
 
دستگاه مجهز به ویژگی قفل ایمنی است که در صورت تنظیم نشدن کوزه و پایه به درستی از کارکرد آن جلوگیری می کند. لبه های مهر و موم شده باعث می شود که فنجان محکم بسته شود تا نگران نشت آن در حین استفاده نباشید. همچنین دارای یک خراش/فشار T شکل است که می‌توان آن را از طریق باز شدن درب در حین مخلوط کردن برای هم زدن و فشار دادن آسان مواد وارد کرد.
 
تمیز نگه داشتن MX-MG5421 با عملکرد حالت تمیز کردن آن است. این امکان تمیز کردن سریع و بدون دردسر را فراهم می کند، در حالی که یک پایه کوزه قابل جدا شدن باعث می شود که تیغه ها بهداشت بیشتری داشته باشند.

اطلاعات بیشتر:
https://www.aparat.com/v/EBweU
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=4980 
http://iranpanasonic.ir/Articles/Article.aspx?id=516

چگونه مخلوط کن خود را تعمیر کنید:
http://iranpanasonic.ir/Articles/Article.aspx?id=675

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: مخلوط کن پاناسونیک مدلMX-MG5421-یخ کاملا خرد شده در مخلوط کن مدل MX-MG5421 پاناسونیک-موتور 800واتی مخلوط کن پاناسونیک-گردش قدرتمند با استفاده از فناوری V&M در مخلوط کن پاناسونیک مدل MX-MG5421-تیغه مخلوط کن پاناسونیک-پارچ مخلوط کن پاناسونیک-فروش محصولات پاناسونیک-تعمیر مخلوط کن های پاناسونیک-نصب محصولات پاناسونیک-تعمیرات تخصصی موتور مخلوط کن پاناسونیک-ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین