تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 633
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 633
بازدید ماه: 14702
بازدید کل: 5968825
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ --- ۱۲:۳۱ تعداد مشاهده: 104 بار
دسته مقاله:
ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-65HX750M عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-65HX750M چکیده مقاله:

ویژگیهای تلویزیون پاناسونیک TH-65HX750M

فقط آنچه را که می خواهید ببینید بگویید. موارد دلخواه جدید را - سریعتر - با جستجوی صوتی پیدا کنید. فقط با گفتن یک نمایش یا فیلم به سمت راست بپرید. سعی کنید «فیلم‌های اکشن دهه 90» را برای شب خانواده‌تان یا «فیلم‌های رمانتیک در پاریس» را در شب ملاقات مرور کنید. حتی آهنگ های برتر بازیگران مورد علاقه خود، موسیقی محبوب و موارد دیگر را جستجو کنید. برای شروع، دکمه صدا را روی کنترل از راه دور فشار دهید.
Chromecast داخلی با Chromecast داخلی، به راحتی فیلم‌ها، موسیقی و موارد مورد علاقه خود را به تلویزیون خود ارسال کنید. Google Play، Android TV، Chromecast داخلی و سایر علائم علائم تجاری Google LLC هستند.
درایو هگزا کروما رنگ طبیعی با بازتولید 6 رنگ اکنون رنگ واقعاً غنی را می بینید. به لطف فناوری پردازش پیشرفته ای به نام Hexa Chroma Drive که از بازتولید 6 رنگ استفاده می کند، با افزودن 3 رنگ مکمل (CMY) به 3 محور رنگ اصلی (RGB) رنگ ها را مدیریت می کند. تصاویر به طور طبیعی زیبا هستند. تلویزیون پاناسونیک شما و خانواده تان را به سطح جدیدی از لذت تماشا دعوت می کند.
لینک صوتی بلوتوث برای به اشتراک گذاری راحت صدا به صورت بی سیم با Bluetooth Audio Link به راحتی می توانید تلویزیون خود را به دستگاه های دیگر متصل کنید. می‌توانید از طریق یک جفت بلندگو یا هدفون بلوتوث از راه دور به صدای تلویزیون گوش دهید. همچنین می‌توانید صدا را از دستگاه تلفن همراه خود به بلندگوهای تلویزیون ارسال کنید.
طراحی بدون حاشیه با به حداقل رساندن قاب، نه تنها طراحی تلویزیون بهبود می یابد، بلکه احساس غوطه ور شدن در تصویر نیز افزایش می یابد.
با تلویزیون اندرویدی با طراحی زیبا، سرگرمی همه جانبه را تجربه کنید Android TV دریافت بیشتر از تلویزیون را آسان‌تر می‌کند. از میان بیش از 400000 فیلم و نمایش از میان سرویس‌های پخش، انتخاب کنید. تلویزیون خود را کنترل کنید و توصیه هایی در مورد آنچه که با جستجوی صوتی تماشا کنید دریافت کنید. با Chromecast داخلی، عکس‌ها، ویدیوها و موسیقی را از دستگاه‌های هوشمند به تلویزیون خود ارسال کنید
VIP هم اکنون در تلویزیون اندروید پاناسونیک از خدمات پخش عربی پیشرو در جهان لذت ببرید و به بزرگترین کتابخانه محتوای عربی که همیشه به روز است دسترسی داشته باشید. با آخرین قسمت‌های The Voice سرگرم شوید یا از مجموعه عالی ما از سریال‌های مصری، خلیج‌فارس، ترکی، بالیوود، وسترن و کلاسیک لذت ببرید. از درام و کمدی گرفته تا عاشقانه و موارد دیگر، همه آن را با زیرنویس یا دوبله عربی در هر زمان و هر مکان تماشا کنید.
موتور رنگی 4K طراحی کنید تا با بهینه سازی مناطق تاریک و روشن برای ارائه صحنه واقعی، تجربه تماشای شما را افزایش دهد. این فناوری همچنین محتوای HF/FHD را با وضوح بالا ارتقا می‌دهد تا تصاویری با جزئیات ارائه دهد.
صداهای با کیفیت بالا و احاطه شده توسط DTS و Dolby Audio پشتیبانی می شوند تجارب گوش دادن معتبر برای سرگرمی مورد علاقه شما با صداهای واضح تر و قوی تر.
زاویه دید گسترده با تجربه واقعی زندگی سرگرم شوید. فناوری ما رنگ زنده را از هر زاویه دید حفظ می کند.
پخش ویدئو با کیفیت 4K سازگار با 4K Ultra HD Netflix*، Prime Video* و YouTube از آنجا که پخش ویدیوی اینترنتی 4K اکنون توسط YouTube، NETFLIX و Prime Video پشتیبانی می شود، طیف گسترده ای از محتوای با کیفیت بالا به راحتی در دسترس است. سیگنال‌های ویدئویی UHD توسط پردازنده کروما با دقت بالا 4K پردازش می‌شوند تا تصاویری واضح و زیبا بدست آورید.

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون پاناسونیک-تعمیرات تخصصی انواع بک لایت تلویزیون -تعمیرات تخصصی انواع پنل تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع برد پاور تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون پلاسما پاناسونیک -تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال سی دی پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون ال ای دی پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع تلویزیون فورکی4k پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع خط کش تلویزیون پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای انواع فلت تلویزیون پاناسونیک - نصب حرفه ای انواع تلویزیو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین