تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1723
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1723
بازدید ماه: 1723
بازدید کل: 5955846
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ --- ۱۱:۳۰ تعداد مشاهده: 240 بار
دسته مقاله:
مشکلات دوربین های مداربسته و راه حل آنها عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
مشکلات دوربین های مداربسته و راه حل آنها چکیده مقاله:
  •  

مشکلات دوربین های مداربسته و راه حل آنها

دوربین های امنیتی یک چیز مهم در مورد حفاظت خانگی یا تجاری هستند. مشکلات حتی برای این محافظ ها اجتناب ناپذیر است. گاهی اوقات ممکن است این دوربین ها کار نکنند. در اینجا ۷ مرحله ای که می توانید در هنگام کار نکردن دوربین امنیتی خود انجام دهید را ببینید.
مشکلات رایج دوربین های امنیتی:
 
هیچ ویدیویی حتی زمانی که چراغ های LED روشن هستند، پخش نمی شود
امکان ضبط هیچ ویدیویی وجود ندارد
کانکشن دوربین امنیتی به WiFi متصل نمی شود
این روش در روز جواب می دهد اما نه در شب
پخش دوربین امنیتی کار نمی کند
امکان مشاهده دوربین های امنیتی از راه دور وجود ندارد
دید در شب جواب نمی دهد
مادون قرمز کار نمی کند
چراغ های سبز و قرمزی وجود دارند که به طور مداوم روی DVR یا NVR چشمک می زنند.
این ویدیو هیچ رنگی ندارد، تار شده یا پاسخ نمی دهد.
 
این ها رایج ترین مشکلاتی هستند که ممکن است برای دوربین های امنیتی رخ دهند. در اینجا ۷ راه حل عیب یابی آسان که می توانید برای بررسی مشکل دوربین ها انجام دهید، آورده شده است.

اغلب اوقات، شما می توانید همان مساله دوربین امنیتی را در بخش سوالات متداول ببینید. این موضوع را در وب سایت ارائه دهنده دوربین امنیتی خود بررسی کنید. راه حل مشکل نیز در آنجا نشان داده شده است. می تواند به شما در حل مشکلتان کمک و راهنمایی کند.
۲. دوربین امنیتی خود را به آخرین نرم افزار کلاینت و آخرین سفت افزار به روزرسانی کنید
 
این یکی از دلایل رایج عدم اتصال دوربین امنیتی شما از طریق نرم افزار است. سازگاری نرم افزار و سخت افزار به روز نیست. اغلب ارائه دهندگان به روز رسانی های منظمی برای افزایش قابلیت دوربین امنیتی دارند. اگر سخت افزار به روز است، مطمئن شوید که نرم افزار نیز به روز شده است تا با نرم افزار دوم مطابقت داشته باشد.
 
اگر در مورد به روزرسانی ها اطلاع رسانی نمی کنید، سعی کنید به طور منظم به وب  سایت ارائه دهنده خود سر بزنید و مطمئن شوید که نسخه مربوطه را برای دوربین امنیتی خود دانلود کرده اید.
۳. تنظیمات دوربین امنیتی را بررسی کنید
 
اغلب، کاربران دوربین امنیتی فراموش می کنند که تنظیمات دوربین را بررسی کنند. قابلیت کامل دوربین امنیتی هنوز نمی تواند از تنظیمات تنظیم شود. برخی از ویژگی ها ممکن است در حالت پیش فرض باشند و برخی ممکن است به فعال سازی شما نیاز داشته باشند. بنابراین ادامه دهید و تنظیمات را بررسی کنید تا ویژگی های امنیتی کامل دوربین امنیتی شما فعال شود.
۴. مطمئن شوید که تمام اتصالات، کابل ها و برق سالم هستند
 
گاهی اوقات که چراغ های دوربین های امنیتی در شب کار نمی کنند به دلیل اتصالات کابلی ضعیف است. دقت کنید که تمام اتصالات، کابل ها و برق سالم و به شدت متصل هستند. اگر دوربین های امنیتی شما بی سیم هستند، اینترنت را بررسی کنید و مطمئن شوید که با موفقیت به WiFi متصل شده است. همچنین می توانید بررسی کنید که آیا روتر به درستی کار می کند یا نه. این مشکل می تواند به دلیل اتصال ضعیف اینترنت باشد.
۵. دوربین امنیتی را مجددا راه اندازی کنید
 
این مورد یک قانون طلایی در مورد عیب یابی در IT است. دستگاه را دوباره راه اندازی کنید. راه اندازی مجدد دوربین امنیتی، حافظه نهان آن را برای فلش کردن آزاد می کند، تنظیمات را دوباره راه اندازی می کند و اتصالات را بازبینی می کند. به طور مستقیم دوربین امنیتی را از منبع تغذیه آن جدا کنید و سپس چند ثانیه صبر کنید تا دوباره آن را وصل کنید. این کار باعث راه اندازی مجدد آن خواهد شد.
۶. برگرداندن به تنظیمات پیش فرض کارخانه
 
مشکلات رایج دوربین امنیتی را می توان به راحتی با ریست کردن آن به تنظیمات پیش فرض کارخانه حل کرد. این روش تمام تنظیمات و پیکربندی های انجام شده را حذف کرده و آن ها را به تنظیمات اصلی خود باز می گرداند. به یاد داشته باشید که با انجام این کار، تمام تنظیمات و سفارشی سازی هایی که انجام داده اید پاک خواهند شد. تنظیمات به تنظیمات اولیه خود باز خواهند گشت.
 
برخی از دوربین های امنیتی دارای دکمه راه اندازی مجدد هستند در حالی که برخی دیگر دارای یک سوراخ سوزنی هستند که برای راه اندازی مجدد آن به سوزن نیاز دارید.
7. از پشتیبانی فن آوری کمک بخواهید
 
پس از انجام 6 راه حل عیب یابی و اینکه دوربین های شما هنوز کار نمی کنند , درخواست کمک کنید .
در صورت حل نشدن مشکل میتوانید با کارشناسان شرکت ایران پاناسونیک تماس بگیرید
مشکلات دوربین های امنیتی اجتناب ناپذیر هستند , به خصوص اگر آن ها را به طور منظم نگهداری نمی کنید . مطمئن شوید که دوربین های امنیتی با کیفیت بالا را انتخاب کنید که سخت هستند و می توانند بیشتر از بقیه دوام بیاورند . یک دوربین امنیتی برتر ممکن است در خرید اول کمی برای شما هزینه داشته باشد اما در طولانی مدت به شما کمک خواهد کرد .

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
ایران پاناسونیک

 

 


 



کلمات کلیدی: دوربین پاناسونیک آنالوگ - دوربین پاناسونیک آی پی - دوربین اسپیددام پاناسونیک - دوربین فیکس پاناسونیک - دوربین بولت پاناسونیک - لنز دوربین پاناسونیک - دوربین باکس پاناسونیک - کنترلر پاناسونیک - ماتریکس پاناسونیک -دی وی آر پاناسونیک - ان وی آر پاناسونیک - تعمیرات تخصصی دوربین پاناسونیک - تعمیرات تخصصی کنترلر پاناسونیک - نصب تخصصی سیستم های مداربسته - کاور دوربین مداربسته پاناسونیک - دوربین پاناسونیک سری S - دوربین پاناسونیک CW - دوربین پاناسونیک NP - دوربین پاناسونیک CZ - دوربین پاناسونیک SW - دور
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین