تاریخ امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1597
بازدید دیروز: 1982
بازدید هفته: 10484
بازدید ماه: 10484
بازدید کل: 5964607
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ --- ۱۶:۱۷ تعداد مشاهده: 208 بار
دسته مقاله:
دلایل درست عمل نکردن اسپیلت و ریموت آن و راه حل درست شدن آنها عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
دلایل درست عمل نکردن اسپیلت و ریموت آن و راه حل درست شدن آنها چکیده مقاله:

دلایل درست عمل نکردن اسپیلت و ریموت آن و راه حل درست شدن آنها

در آب و هوایی مانندایران، تهویه مطبوع بهترین چیز در جهان است. اگر سیستم تهویه مطبوع پاناسونیک شما روشن نمی شود، در تلاش برای خنک کردن خانه خود هستید یا مشکل آشنا دیگری دارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در اینجا رایج ترین مشکلات عیب یابی کولر گازی پاناسونیک و راهنمایی در مورد نحوه رفع آنها آورده شده است.  AC پاناسونیک روشن نمی شود
تهویه هوای پاناسونیک سرمایش یا گرمایش ندارد
تهویه هوای داخلی پاناسونیک نشتی دارد
کنترل از راه دور پاناسونیک AC کار نمی کند
کنترل از راه دور به طور متناوب کار می کند
یا صفحه نمایش محو می شود

تهویه هوا پاناسونیک سروصدا می کند ت
هویه هوای پاناسونیک بو می دهد

AC پاناسونیک همچنان خاموش می شود
پاناسونیک AC خاموش نمی شود
واحد بیرونی AC پاناسونیک کار نمی کند
کدهای خطای کولر گازی پاناسونیک
کدهای خطای کولر گازی پاناسونیک عیب یابی کولر گازی پاناسونیک
در اینجا لیست کاملی از مشکلات عیب یابی کولر گازی پاناسونیک، از جمله راه حل های احتمالی آمده است. AC پاناسونیک روشن نمی شود اگر سیستم شما روشن نمی شود، چند کار وجود دارد که باید بررسی و انجام دهید: 1. برق را بررسی کنید جعبه فیوز خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فیوز منفجر نشده است مطمئن شوید که سیستم به برق متصل است باتری های کنترل از راه دور خود را بررسی یا تغییر دهید بررسی کنید که آیا تایمر تنظیم شده است یا خیر 2. سیستم را ریست کنید اگر لیست بالا را مرور کرده اید، می توانید کولر گازی پاناسونیک خود را ریست کنید. برای انجام این کار، قطع کننده مدار AC را در جعبه فیوز خود بچرخانید و قبل از روشن کردن مجدد آن حداقل یک دقیقه صبر کنید. اگر همچنان مشکل دارید، باید با ایران پاناسونیک تماس بگیرید.
تهویه هوای پاناسونیک بدون سرمایش یا گرمایش اگر کولر گازی شما سرمایش یا گرمایش نمی کند، باید موارد زیر را بررسی کنید: حالتی که تنظیم شده است. آیا حالت صحیح را روی ریموت خود تنظیم کرده اید؟ (سرد یا گرما) دمای تنظیم شده آیا دما به اندازه ای پایین است که خنک شود؟ یا آنقدر بالاست که گرمایش رخ دهد؟ درها و پنجره های اتاق بسته است. یک اشتباه آشکار، اما یک اشتباه رایج. فیلترهای هوای دستگاه تمیز هستند. فیلترهای کثیف باعث می شود سیستم AC نتواند هوای سرد یا گرم را به داخل اتاق هدایت کند. راهنمای ما را در مورد نحوه تمیز کردن کولر گازی، از جمله فیلترهای آن، بررسی کنید. ورودی و خروجی هوا بدون مانع است. برای یونیت بیرونی، مطمئن شوید که چیزی اطراف آن یا شلوغ نیست، زیرا بر توانایی آن در دفع هوای گرم یا خنک تأثیر می گذارد. برای یونیت داخلی، بررسی کنید که هیچ چیز مانع جریان هوا از سیستم نشود. تهویه هوای داخلی پاناسونیک نشتی دارد قطرات کوچک آب برای سیستم های AC معمول است، اما اگر یونیت داخلی به طور قابل توجهی نشت می کند، باید در اسرع وقت با ایران پاناسونیک تماس بگیرید. این می تواند ناشی از زنگ زدگی تشتک های تخلیه، گرفتگی تشتک های تخلیه، خطوط تخلیه قطع شده و غیره باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله ما را در مورد علت نشتی آب کولر گازی خود بررسی کنید.

کنترل از راه دور پاناسونیک AC کار نمی کند اگر ریموت شما کار نمی کند، اولین کاری که باید انجام دهید تعویض باتری است. اگر با این کار مشکل برطرف نشد و مطمئن هستید که باتری‌ها به درستی نصب شده‌اند، می‌توانید با استفاده از یک پین برای فشار دادن دکمه «RC» در سمت راست پایین کنترل از راه دور، ریموت را بازنشانی کنید. وقتی دکمه ای را روی کنترل از راه دور فشار می دهید، بررسی کنید که آیا چراغ سنسور LED فعال می شود یا خیر. اگر اینطور نیست، ممکن است مشکل از سیم حسگر داخل ریموت باشد، در این صورت یک ریموت جایگزین ارزان‌ترین گزینه است . کنترل از راه دور به طور متناوب کار می کند یا صفحه نمایش محو می شود اگر کنترل از راه دور شما فقط گاهی کار می کند، یا صفحه نمایش محو شده است، احتمالاً باتری شما در حال از بین رفتن است. با تعویض باتری ها باید مشکل برطرف شود.
تهویه هوای پاناسونیک سروصدا می کند سیستم های تهویه مطبوع قطعات پیچیده ای از تجهیزات هستند، بنابراین وقتی صداهای عجیبی مانند وزوز، کلیک، تق تق یا خش خش ایجاد می کنند و این کار را به طور منظم انجام می دهند، بهترین کار این است که با ایران پاناسونیک تماس بگیرید تا بررسی کند، زیرا ممکن است این کار ناشی از انواع مسائل باشد.
تهویه هوای پاناسونیک بو می دهد این بوی متداول تهویه مطبوع پاناسونیک است که می توانید با آنها روبرو شوید و نحوه رفع آنها: کپک - معمولاً به دلیل کپک و باکتری در داخل واحد AC شما یا فیلترهای کثیف ایجاد می شود. برای رفع این مشکل، راهنمای ما در مورد تمیز کردن کولر گازی خود را دنبال کنید. بوی تخم مرغ فاسد - معمولاً یک حیوان مرده در داخل واحد شما مانند مارمولک یا موش صحرایی است. می توانید مناطق دسترسی آسان سیستم خود را بررسی کنید، اما متأسفانه، احتمالاً باید با ایران پاناسونیک تماس بگیرید. AC پاناسونیک همچنان خاموش می شود اگر سیستم شما در حال خاموش شدن است، ممکن است تایمر را اشتباه تنظیم کرده باشید. بخش تایمر را روی ریموت خود پیدا کنید و دکمه "خاموش" را برای آن فشار دهید. اگر این مشکل را حل نکرد، ممکن است سیستم کاری به نام «دوچرخه کوتاه» انجام دهد که می‌تواند ناشی از گرمای بیش از حد، خرابی ترموستات یا عدم نگهداری باشد. باز هم، بهترین کار در اینجا این است که باایران پاناسونیک تماس بگیرید.
پاناسونیک AC خاموش نمی شود کولر گازی پاناسونیک که خاموش نمی شود ممکن است سیم پیچ کندانسور کثیف، ترموستات معیوب یا برد کنترل آسیب دیده داشته باشد. شما می توانید دو مشکل اول را خودتان تشخیص دهید، اما برای رفع آنها به کمک یک تکنسین نیاز دارید. در اینجا نحوه تشخیص آمده است: کویل کندانسور کثیف: تمیز بودن قسمت بالای یونیت خارجی خود را بررسی کنید. اگر برگ یا کثیفی وجود داشته باشد، باید تمیز شوند. ترموستات معیوب: اگر دمای اتاق در نوسان است، این می تواند نشانه ای از خرابی ترموستات باشد. واحد بیرونی AC پاناسونیک کار نمی کند اگر واحد بیرونی شما روشن نمی‌شود، ابتدا بررسی کنید که به برق وصل است. سپس بررسی کنید که کلید مدار در جعبه فیوز شما روشن باشد. اگر این موارد شکست خورد، باید با ایران پاناسونیک تماس بگیرید. کدهای خطای کولر گازی پاناسونیک اگر چراغ "تایمر" روی واحد داخلی شما چشمک می زند، یک خطای سیستم وجود دارد. اما خطا به طور خودکار روی دستگاه یا ریموت نمایش داده نمی شود، بنابراین برای دریافت کد خطا باید مراحل زیر را انجام دهید: یک پین را به سوراخ «بررسی» روی کنترل از راه دور فشار دهید. حدود 5 ثانیه نگه دارید تا صفحه خالی شود. دکمه بالا را نگه دارید تا زمانی که یک بوق طولانی بشنوید، سپس کد خطا نشان داده می شود

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک




کلمات کلیدی: اسپیلت پاناسونیک - تهویه هوا پاناسونیک - تصفیه هوا پاناسونیک - تعمیرات تخصصی اسپیلت پاناسونیک - تعمیرات تخصصی تصفیه هوا پاناسونیک - تعمیرات تخصصی تهویه هوا پاناسونیک - موتور اسپیلت پاناسونیک - نصب اسپیلت پاناسونیک - نصب تهویه هوا پاناسونیک - تعمیر تخصصی پنکه پاناسونیک - کندانسور اسپیلت پاناسونیک - ترموستات اسپیلت پاناسونیک - کویل های اواپراتور پاناسونیک - فیلترهای اسپیلت پاناسونیک - ترموستات تهویه هوا پاناسونیک -
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین