تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 10591
بازدید ماه: 10591
بازدید کل: 5964714
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ --- ۱۳:۲۹ تعداد مشاهده: 199 بار
دسته مقاله:
راه حل عمل نکردن ریموت کنترل پلیر ها و رکوردرهاو استفاده از رکوردروپلیر بدون ریموت کنترل عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
راه حل عمل نکردن ریموت کنترل پلیر ها و رکوردرهاو استفاده از رکوردروپلیر بدون ریموت کنترل چکیده مقاله:

راه حل عمل نکردن ریموت کنترل پلیر ها و رکوردرهاو استفاده از رکوردروپلیر بدون ریموت کنترل

«کنترل دی وی دی من کار نمی کند، چه کاری باید انجام دهم؟ من مدت زیادی است که از پخش کننده DVD  برای پخش دیسک های DVD استفاده می کنم، اما اخیراً به نظر می رسد که Sony DVD Remote از کار افتاده است. چگونه می توانم تشخیص دهم که آیا به یک کنترل از راه دور جایگزین نیاز دارم یا باید برخی تعمیرات را انجام دهم تا ریموت پخش کننده DVD  من دوباره کار کند؟ چگونه می توانم مشکل کار نکردن ریموت پخش DVD را برطرف کنم؟  بسیاری از دارندگان پخش کننده دی وی دی که دارای پخش کننده دی وی دی مانند پخش کننده DVD سونی، پخش کننده دی وی دی ال جی، پخش کننده دی وی دی سامسونگ، پخش کننده دی وی دی پاناسونیک و غیره هستند، با مشکل کار نکردن ریموت پخش کننده DVD مواجه شده اند. آنها می‌خواهند بدانند چرا مشکل کار نکردن ریموت DVD سونی/ال‌جی/سامسونگ/پاناسونیک رخ می‌دهد و راه‌حل‌هایی برای رفع خطای کار نکردن ریموت دی‌وی‌دی وجود دارد. خوب، در این راهنما، ما می خواهیم چند راه حل دقیق برای رفع مشکل کار نکردن ریموت پخش دی وی دی در پخش کننده های دی وی دی مختلف مانند سونی، ال جی، سامسونگ و پاناسونیک به شما نشان دهیم. منو قسمت 1: دلایل و راه حل های احتمالی برای کار نکردن کنترل از راه دور DVD Player قسمت 2: پخش کننده DVD را بدون ریموت کنترل کنید قسمت 3: دیجیتالی کردن DVD برای تماشای فیلم بدون کنترل از راه دور - Leawo DVD Ripper قسمت 4: یک پخش کننده دی وی دی دیگر - پخش کننده بلوری Leawo را امتحان کنید قسمت 1: دلایل و راه حل های احتمالی برای کار نکردن کنترل از راه دور DVD Player دلایل کار نکردن کنترل از راه دور پخش کننده DVD می تواند در موارد مختلف متفاوت باشد. به طور کلی، دلایل احتمالی زیر می تواند پاسخی به این باشد که چرا کنترل از راه دور پخش کننده DVD کار نمی کند.
dvd-player-remote-control-on-working ما دلایل و راه حل های احتمالی را در زیر برای مشکل کار نکردن کنترل از راه دور پخش کننده DVD فهرست کرده ایم. می توانید آنها را در اینجا بررسی کنید: ممکن است کد کنترل از راه دور اشتباه باشد. شما این را در صفحه نمایش واحد به عنوان مثال "Remote 1" خواهید دید. لطفاً برای جزئیات در مورد نحوه تغییر کد راه دور در دستگاه خود به دفترچه راهنمای خود مراجعه کنید. ممکن است باتری ها نیز خالی شده باشند. آنها را با باتری های جدید جایگزین کنید یا باتری ها را به درستی در کنترل از راه دور قرار دهید. کنترل از راه دور را به سمت سنسور کنترل از راه دور روی واحد اصلی بگیرید. هر گونه مانع بین کنترل از راه دور و واحد اصلی را بردارید. همچنین گرد و غبار را از پنجره گیربکس و سنسور دستگاه پاک کنید. مشکل انتقال سیگنال: شیشه رنگی ممکن است مانع دریافت/انتقال سیگنال شود. سنسور سیگنال را در زیر نور مستقیم خورشید یا در مناطقی که ممکن است در معرض نور خورشید قرار بگیرند، قرار ندهید. خطای کد سازنده: لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد پس از تعویض باتری ها دوباره کد سازنده را تنظیم کنید. عملکرد قفل کودک نیز ممکن است فعال شود. لطفاً بررسی کنید که آیا پیام یا کدی در جلوی دستگاه ظاهر می شود. موارد بالا دلایل احتمالی و راه حل های مربوطه برای مشکل کار نکردن کنترل از راه دور پخش کننده DVD است. همچنین می‌توانید راه‌حل‌های زیر را امتحان کنید تا ببینید آیا مشکل کار نکردن ریموت کنترل دی‌وی‌دی پلیر برطرف می‌شود یا خیر: سیم برق AC را از پخش کننده رسانه جدا کنید. مطمئن شوید که قطبیت را با نمادهای + (PLUS) و - (MINUS) روی محفظه باتری مطابقت دهید. سیم برق را دوباره به پخش کننده رسانه وصل کنید. سعی کنید از کنترل از راه دور صفحه کلید برای روشن و راه اندازی دستگاه تلویزیون اینترنتی استفاده کنید. اگر کنترل از راه دور هنوز کار نمی کند، از یک خودکار توپی برای فشار دادن دکمه CONNECT در پایین دستگاه تلویزیون اینترنتی استفاده کنید. برای جفت کردن مجدد کنترل از راه دور با دستگاه تلویزیون اینترنتی، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. اگر جفت‌سازی ناموفق بود، دکمه CONNECT را فشار دهید تا فرآیند جفت‌سازی لغو شود. یک صفحه کلید و ماوس USB را به جعبه رسانه وصل کنید. از صفحه کلید و ماوس استفاده کنید و مطمئن شوید که سیستم عامل دستگاه را به روز کنید. اگر کنترل از راه دور هنوز کار نمی کند، این مراحل را دنبال کنید تا قفل خودکار را در تنظیمات دمو بررسی کنید: در کنترل از راه دور ارائه شده، دکمه HOME را فشار دهید. همه برنامه ها → تنظیمات → تنظیمات واحد → حالت نمایشی را انتخاب کنید. فقط در صورتی می‌توانید قفل خودکار را در تنظیمات نمایشی ببینید که حالت نمایش روی روشن تنظیم شده باشد. اگر قفل خودکار روی روشن تنظیم شده است، در زمان تنظیم مجدد زمان، آن را به خاموش تغییر دهید. سپس، دوباره جفت شدن را امتحان کنید. با امتحان راه حل های بالا باید این مسائل را حل می کردید و کارها را به آرامی پیش می بردید. اگر باز هم نه، ممکن است مجبور شوید راه حل های دیگری را که در زیر ذکر شده است امتحان کنید یا با ایران پاناسونیک تماس بگیرید.
قسمت 2: پخش کننده DVD را بدون ریموت کنترل کنید اگر دی وی دی پلیر شما ریموت کنترل نداشته باشد چه می کنید؟ آیا می توانید دستگاه پخش DVD را بدون ریموت کنترل کنید؟ اکثر پخش کننده های Blu-ray و DVD مدرن برای استفاده با کنترل از راه دور طراحی شده اند. اگر یکی ندارید، یا دیسک شما از کار افتاده است، پخش دیسک در دستگاه ممکن است دشوار باشد. اگر دستگاه پخش DVD شما ریموت ندارد، مراحل زیر ممکن است برای شما مفید باشد. پخش کننده DVD را مستقیماً کنترل کنید: ابتدا بررسی کنید که آیا پخش کننده شما دارای کنترل هایی در خود دستگاه است یا خیر. ممکن است دکمه‌های پخش، مکث، فوروارد سریع و سایر دکمه‌های مشابه روی پخش‌کننده وجود داشته باشد که می‌توانید بدون کنترل از راه دور از آنها استفاده کنید. استفاده از کنترل از راه دور جهانی: یکی از گزینه ها استفاده از یک کنترل از راه دور جهانی است، که یک کنترل از راه دور طراحی شده برای کار با طیف گسترده ای از دستگاه ها مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و غیره است. اغلب می توانید از همان ریموت برای کنترل خود استفاده کنید. تلویزیون، پخش کننده دی وی دی، پخش کننده بلوری، جعبه کابل و سایر تجهیزات سرگرمی. در برخی موارد، کنترل‌های جهانی می‌توانند کدهای لازم را برای کنترل هر دستگاهی که دارید جستجو کنند و گاهی اوقات باید به صورت دستی برنامه‌ریزی شوند، معمولاً با وارد کردن کد عددی مربوط به دستگاه شما. استفاده از برنامه کنترل از راه دور: برخی از دستگاه های جدیدتر به شما امکان می دهند به جای کنترل از راه دور جداگانه از تلفن هوشمند استفاده کنید. به عنوان مثال، یک برنامه پخش کننده دی وی دی ال جی از راه دور وجود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه های ال جی را در صورتی که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند، از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید. بسته به برنامه و دستگاه، ممکن است قبلاً مجبور شده باشید قبل از استفاده از برنامه تلفن هوشمند برای کنترل، دستگاه را برای دسترسی به شبکه بی سیم خود با استفاده از کنترل از راه دور داخلی آن پیکربندی کنید.
قسمت 3: دیجیتالی کردن DVD برای تماشای فیلم بدون کنترل از راه دور - Leawo DVD Ripper اگر در به کارگیری راه حل های بالا شکست خورده اید، می توانید فیلم های DVD را برای تماشای فیلم های DVD بدون کنترل از راه دور بر روی رایانه یا پخش کننده DVD از طریق درایو USB دیجیتالی کنید. در چنین شرایطی، می توانید فیلم های DVD را به فایل های ویدئویی تبدیل کنید. آنچه شما نیاز دارید در واقع یک تبدیل حرفه ای DVD به ویدئو است. Leawo DVD Ripper دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. به عنوان یک مبدل حرفه ای DVD به ویدئو، Leawo DVD Ripper می تواند به کاربران کمک کند DVD را به فرمت های 180+ برای پخش کننده ها و دستگاه های مختلف رسانه ای تبدیل کنند. شما می توانید DVD را به MP4، MPEG، MKV، MOV، WMV، AVI، FLV، RMVB و غیره برای پخش کننده ها و دستگاه های مختلف رسانه ای تبدیل کنید. حتی می‌توانید پارامترهای صوتی و تصویری فایل‌های خروجی را طوری تنظیم کنید که اجازه دهید فایل‌های خروجی دقیقاً با پخش‌کننده DVD یا دستگاه‌های تلفن همراه و پخش‌کننده‌های شما مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، Leawo DVD Ripper همچنین می تواند به عنوان یک ویرایشگر ویدیو عمل کند تا به شما کمک کند فیلم DVD را برش دهید، اندازه ویدیوی DVD را برش دهید، علامت تصویر یا متن را اضافه کنید، فیلم سه بعدی بسازید و غیره. و می تواند به شما در انتخاب زیرنویس ها و آهنگ های صوتی از منبع کمک کند. فیلم های DVD برای فیلم های خروجی. مهمترین چیز این است که Leawo DVD Ripper می تواند فیلم های DVD محافظت شده و غیر محافظت شده را مدیریت کند و از محدودیت های ناحیه دیسک خلاص شود. بنابراین، می‌توانید تقریباً تمام فیلم‌های DVD را آزادانه بر روی دستگاه‌های تلفن همراه یا پخش‌کننده‌های DVD خود آزادانه پخش و تماشا کنید.
در صورت حل نشدن مشکل میتوانید با متخصصین ما در ایران پاناسونیک تماس بگیرید

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
ایران پاناسونیک




کلمات کلیدی: رکوردر پاناسونیک - دی وی دی پلیر پاناسونیک - تعمیر تخصصی رکوردر - تعمیر تخصصی پلیر - تعمیر تخصصی بلوری - اپتیک رکوردر پاناسونیک - هد رکوردر پاناسونیک - اپتیک دی وی دی پلیر پاناسونیک - هد دی وی دی پلیر پاناسونیک - برد رکوردر پاناسونیک - برد پلیر پاناسونیک - بلوری پاناسونیک - اپتیک بلوری پاناسونیک - هد بلوری پاناسونیک - هارد رکوردر پاناسونیک - هارد بلوری پاناسونیک - رکوردر سیستم کنفرانس - تعمیرات تخصصی رکوردر - تعمیرا ت تخصصی دی وی دی پلیر - تعمیرا ت تخصصی بلوری - نصب رکوردر پاناسونیک -
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین