تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1500
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 12067
بازدید ماه: 12067
بازدید کل: 5966190
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۶:۱۹ تعداد مشاهده: 152 بار
دسته مقاله:
نحوه راه اندازی و استفاده از ویدیوپروژکتور عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
نحوه راه اندازی و استفاده از ویدیوپروژکتور چکیده مقاله:

نحوه راه اندازی و استفاده از ویدیوپروژکتور

ما فهرستی از مشکلات رایج را ارائه کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم به شما  در فرآیند تنظیم پروژکتور کمک کند. قبل از تماس با ایران پاناسونیک لطفاً مطمئن شوید که برخی از این مراحل را امتحان کرده اید. آیا پروژکتور روی ورودی مناسب تنظیم شده است؟ در بیشتر موارد، پروژکتور به‌محض وجود سیگنال، به‌طور خودکار به ورودی مناسب می‌رود تا تصویر شما را نمایش دهد. اگر دستگاه خود را به پروژکتور وصل کرده اید و تمام چیزی که می بینید یک صفحه آبی است، سعی کنید از ورودی های پروژکتور عبور کنید. ورودی ها را می توان با فشار دادن دکمه ورودی در بالای پروژکتور یا بسته به مدل، با ورود به ساختار منوی پروژکتور تغییر / چرخه کرد. استفاده از ورودی های S-Video یا Component هنگام استفاده از S-Video یا کامپوننت، باید به صورت دستی پروژکتور را برای ورودی های مربوطه تنظیم کنید. این کار را می توان با ورود به منوی پروژکتورها و انتخاب S-Video یا Component input از لیست گزینه های منو انجام داد. تنظیمات لپ تاپ مشکل شماره یک زمانی که هیچ تصویری از پروژکتور نمایش داده نمی شود، در واقع تنظیمات نرم افزار لپ تاپ و لپ تاپ است. پروژکتورها بسیار شبیه تلویزیون هستند، به محض دریافت سیگنال ویدئویی، سیگنال را نمایش می دهند. اگر با پروژکتور خود در نمایش تصویر مشکل دارید، احتمالاً مربوط به تنظیمات نمایش دوگانه لپ تاپ شما است. از آنجایی که سیستم عامل های مختلفی (هم مک و هم کامپیوتر شخصی) وجود دارد که همگی دارای فرآیندهای متفاوتی برای نمایش دوگانه هستند، فهرست کردن دستورالعمل ها برای همه مدل ها و سیستم عامل های ممکن امکان پذیر نیست. به کتابچه راهنمای کاربر لپ‌تاپ خود مراجعه کنید یا در Google برای «نمایش چندگانه» و سپس شماره مدل لپ‌تاپ و یا نام سازنده خود جستجو کنید. برخی از لپ‌تاپ‌ها کلیدی دارند که از میان گزینه‌های مختلف نمایشگر موجود می‌چرخد. این گزینه ها می توانند متفاوت باشند، اما به طور سنتی 3 تنظیمات اصلی وجود دارد. نمایش تصویر فقط بر روی صفحه نمایش لپ تاپ نمایش تصویر بر روی لپ تاپ و نمایش همان تصویر در مانیتور یا پروژکتور متصل خارجی تصویر اصلی را روی مانیتور یا پروژکتور خارجی نمایش دهید و نمایشگر لپ تاپ را خاموش کنید. اکثر لپ‌تاپ‌ها دارای یک کلید نمایشگر هستند (گاهی اوقات با فشار دادن عملکرد و یکی از کلیدهای "F" قابل دسترسی است). کلید نمایش نماد یک مانیتور، یا دو مستطیل، یا ترکیبی از مستطیل ها در داخل مستطیل های دیگر خواهد داشت. اگر قصد تماشای فیلم، محتوای ویدیویی با کیفیت بالا یا تصاویری با وضوح بالا را دارید، توصیه می کنیم گزینه 3 را با تنظیمات نمایش لپ تاپ خود انتخاب کنید. این کار باعث کاهش بار روی سخت افزار شما می شود زیرا کارت گرافیک لپ تاپ مجبور نیست تصویر(ها) را روی دو نمایشگر مختلف ارائه کند.
روشن است و یا چراغ قرمز بدون تصویر و صدای فن بسیار بلند است این مشکل می تواند به دلیل یکی دو چیز ایجاد شود. معمولاً حرکت دادن پروژکتور در حین راه اندازی می تواند به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی باعث خاموش شدن آن شود. احتمال دوم به دلیل گرمای بیش از حد است. اگر چراغ قرمز چشمک می زند و نمی توانید پروژکتور را مجبور کنید تصویری را نمایش دهد یا روشن کند، پروژکتور را از منبع برق جدا کنید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه خیلی خنک بماند. پروژکتور بعد از اینکه زمان خنک شدن داشت به طور معمول شروع به کار می کند. تصویر وارونه یا معکوس همه پروژکتورهای ما تست می شوند و پس از آن روی تنظیمات پیش فرض تنظیم می شوند.
تصویر مربع نیست؟ (کیستون) Keystone یک ویژگی است که تصویر را برای ایجاد یک ناحیه نمایش مربعی در حداکثر فضای نمایش پروژکتور متمرکز می کند. این در صورتی مفید است که پروژکتور در زاویه کمتری نسبت به صفحه باشد یا اگر لازم است پروژکتور کمی از مرکز صفحه نمایش فاصله داشته باشد. بسته به مدل پروژکتور خود، دکمه های کیستون بالا، پایین، چپ و راست در بالای پروژکتور خواهید داشت یا می توانید به ویژگی "کیستون" در منوی پروژکتور دسترسی داشته باشید. تنظیم کیستون به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز، یک تصویر مربعی در داخل منطقه طرح ریزی ایجاد کنید. چگونه بهترین عکس را بگیریم برای آرشیو بهترین کیفیت تصویر، استفاده از کابل های VGA یا DVI را توصیه می کنیم. سیگنال های VGA و یا DVI (همانند HDMI) در همه لپ تاپ ها استفاده می شود. اگر در حال تماشای فیلم هستید، اگر از طریق دستگاهی با VGA/DVI یا HDMI مانند لپ‌تاپ یا پخش‌کننده bluray انجام شود، کیفیت تصویر شما بسیار بهتر خواهد بود. کابل RCA از پخش کننده دی وی دی استاندارد، کنسول بازی و جعبه آسمان وضوح را کاهش می دهد و کیفیت تصویر بالقوه را محدود می کند. به خصوص برای پروژکتورهای HD و پیشرفته ما. آیا نمی توانم PS3 من را راه اندازی کنم؟ سونی پلی استیشن از سیستم حفاظت از کپی برای کنسول های پلی استیون خود استفاده می کند. این یک محافظت از دزدی دریایی برای جلوگیری از کپی مستقیم محتوای ویدئویی دیجیتال از دستگاه آن است. این یک محافظت ضروری حق چاپ برای دستگاه ها و رسانه های آن است. متأسفانه، می تواند از نمایش تصویر در برخی از مدل های PS3 به یک پروژکتور غیر HDMI یا VGA جلوگیری کند. با وجود انواع آداپتورها و مبدل های مورد استفاده، اگر از یکی از پروژکتورهای کم تا متوسط ​​ما با PS3 استفاده می کنید، باید یکی از مبدل های  HD ما را نیز بگیرید. HD furry سیگنال HDMI را به VGA/DVI تبدیل می کند و صدا را به یک خروجی جداگانه تقسیم می کند. این به PS3 امکان می‌دهد سیگنال ویدیویی HD را به یک پروژکتور VGA و صدا را به استریو، داک iPod، هدفون و غیره ارسال کند.


اطلاعات بیشتر:
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک

 

 

 



کلمات کلیدی: ویدیو پروژکتور پاناسونیک - ویدیو پروژکتور لیزری پاناسونیک - ویدیو پروژکتور 3lcd پاناسونیک - ویدیو پروژکتور DLPپاناسونیک - ویدیوپروژکتور short throw پاناسونیک - ویدیو پروژکتور 4kپاناسونیک - پایه ویدیو پروژکتور پاناسونیک - پرده ویدیو پروژکتور پاناسونیک - پایه سقفی ویدیوپروژکتور پاناسونیک - دانگل ویدیو پروژکتور پاناسونیک - کابل HDMI ویدیوپروژکتور پاناسونیک - کابل VGA ویدیوپروژکتور پاناسونیک - پرده برقی ویدیوپروژکتور پاناسونیک - پرده ایستاده ویدیوپروژکتور پاناسونیک - پرده سقفی ویدیوپروژکتور پاناسونی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین