تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 666
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11233
بازدید ماه: 11233
بازدید کل: 5965356
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۷:۴۲ تعداد مشاهده: 246 بار
دسته مقاله:
ایرادهای آیفون تصویری و راه حل آنها عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ایرادهای آیفون تصویری و راه حل آنها چکیده مقاله:

ایرادهای آیفون تصویری و راه حل آنها

آیفون تصویری نه تنها به عنوان یک دستگاه امنیتی بالقوه عمل می کند، بلکه می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی زیادی کند. همچنین وقتی افرادی در خانه دارید که نیاز به نظارت پزشکی دارند بسیار ارزشمند است. زمانی که سیستم آیفون آنطور که باید کار نمی کند مشکل است. به جای عجله برای تعمیر آن یا خرید یک سیستم اینترکام خانگی دیگر، می توانید خودتان آن را تعمیر کنید. شما فقط به چند ابزار و مقداری دانش اولیه در زمینه الکترونیک نیاز دارید.
مرحله 1 - کتابچه راهنمای خود را بررسی کنید اکثر دفترچه‌های راهنمای تجهیزات دارای بخش عیب‌یابی هستند و این اولین جایی است که باید در هنگام بروز مشکل در سیستم اینترکام خانگی خود به آن نگاه کنید. مراحل ارائه شده در راهنمای عیب یابی را دنبال کنید تا مطمئن شوید مشکل چیست. مرحله 2 - پاور را بررسی کنید بررسی کنید که آیا نشانگر برق سیستم اینترکام خانگی شما روشن است یا خیر. اگر روشن نیست، بررسی کنید که آیا سیستم برق دریافت می کند یا خیر. اکثر سیستم های اینترکام خانگی توسط یک آداپتور DC تغذیه می شوند. ممکن است واحد آداپتور شما به درستی به برق وصل نشده باشد، در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که دستگاه آسیب دیده باشد. این ممکن است به دلیل نوسانات الکتریکی اتفاق بیفتد. از یک ولت متر برای بررسی اینکه آیا آداپتور برق کار می کند یا خیر استفاده کنید. اگر آداپتور برق شما آسیب دیده است، باید یک جایگزین بخرید. راهنمای تجهیزات خود را برای مشخصات آداپتور برق بررسی کنید. یکی دیگر از دلایل احتمالی این است که پریز برقی که آداپتور شما به آن وصل شده است، از کار افتاده است. این به اندازه کافی ساده برای بررسی است. به سادگی برخی تجهیزات دیگر را به آن سوکت وصل کنید و ببینید که آیا کار می کند یا خیر. اگر فقط یک واحد کار نمی کند، ممکن است پریز برق آن واحد معیوب باشد. اگر بررسی و تأیید کرده اید که منبع تغذیه سالم است، سیم کشی شل می تواند مقصر باشد. مرحله 3 - Hum را از بین ببرید اگر سیستم اینترکام خانگی شما کار می کند اما دائماً صدای زمزمه منتشر می کند، به این معنی است که برخی تجهیزات الکتریکی دیگر با آن تداخل دارند. شایع ترین مقصر کلیدهای لامپ فلورسنت و دیمرها هستند. لامپ های فلورسنت را در اتاق خاموش کنید و ببینید که آیا زمزمه از بین می رود. اگر این کار کمکی نکرد، می‌توانید سایر تجهیزات را خاموش کنید تا ببینید آیا زمزمه از بین رفته است یا خیر. البته اگر راه حل دائمی تری برای این مشکل می خواهید، باید بررسی کنید که سیم کشی محافظ است. هر سیم کشی بدون محافظ باید حداقل 12 اینچ از خطوط برق AC فاصله داشته باشد. اگر سیم های محافظ در سیستم مخابره داخل خانه خود نصب کرده اید، یا اگر همه سیم ها از خطوط برق AC دور هستند، باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما به درستی به زمین متصل است یا خیر. مرحله 4 - بازخورد را متوقف کنید اگر هر بار که از یک دستگاه استفاده می کنید بازخوردی می شنوید، ممکن است بلندگوها خیلی به میکروفون نزدیک باشند. این مشکل همچنین ممکن است گاهی اوقات زمانی رخ دهد که واحدهای میکروفون و بلندگو در دو طرف یک سطح مشترک قرار می گیرند. برای حذف این بازخورد، صدای تقویت کننده را کم کنید یا واحدها را جابجا کنید.

اطلاعات بیشتر:
http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=4654

https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: آیفون تصویری پاناسونیک - آیفون تصویری بی سیم پاناسونیک - آیفون کدینگ پاناسونیک - آیفون تصویری آی پی پاناسونیک- آیفون تصویری هوشمند پاناسونیک - جلودری آیفون - گوشی داخلی آیفون - ارتباط داخلی آیفون - آیفون تصویری پشت واحد - آیفون تصویری مستر پاناسونیک - جلودری لابی من پاناسونیک -تقویت برد آیفون بیسیم پاناسونیک - مونیتور داخلی آیفون تصویری - سیستم وویپ آیفون تصویری - تعمیر آیفون تصویری - تعمیر بی سیم آیفون تصویری پاناسونیک - تعمیر جلودری آیفون تصویری پاناسونیک - تعمیر گوشی داخل واحد آیفون تصویری پا
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین