تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 317
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 12897
بازدید ماه: 12897
بازدید کل: 5967020
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۳:۵۹ تعداد مشاهده: 215 بار
دسته مقاله:
تغییر نسل تلفن هابه چه صورتی است عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
تغییر نسل تلفن هابه چه صورتی است چکیده مقاله:

تغییر نسل تلفن هابه چه صورتی است

بدون تلفن، کسب و کار شما برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان مشکل خواهد داشت. ناگفته نماند باز نگه داشتن خطوط ارتباطی بین کارمندان. عصر دیجیتال شگفتی‌های بسیاری را به همراه داشته است، اما تلفن یکی از فناوری‌های قدیمی است که کسب‌وکار شما همیشه به آن نیاز دارد. اگر قبلاً سیستم های تلفن خود را برای مطابقت با عصر دیجیتال ارتقا نداده اید، ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شده باشید. موارد زیر برخی از مشکلات رایج سیستم های تلفن قدیمی تر و همچنین بهترین راه حل برای این وضعیت است.
هیچ فناوری واحدی وجود ندارد که برای همیشه دوام بیاورد. اگر دفتر شما همچنان از گوشی‌های قدیمی‌تر (بین 8 تا 10 سال سن) استفاده می‌کند، احتمالاً تلفن‌های شما مانند مدل‌های جدیدتر مبتنی بر کارت مداری هستند و نه نرم‌افزاری. اجزای تلفن های مبتنی بر کارت مدار با گذشت زمان شروع به خراب شدن می کنند. برخی از رایج ترین مشکلاتی که سیستم های تلفن قدیمی را آزار می دهد عبارتند از: دکمه هایی که با فشار دادن می چسبند یا پاسخ نمی دهند مشکلات استاتیک در طول مکالمه مشکلات حجم گوشی هایی که به کلی کار نمی کنند دلیل این خرابی‌ها از مشکلات سخت‌افزار اتاق تلفن گرفته تا خود نقاط پایانی متغیر است. نتیجه برای کسب و کار شما بدون توجه به علت یا مشکل یکسان است: ارتباط با کیفیت پایین. بدون تعمیر آسان رایج‌ترین رویکرد زمانی که تلفن‌های قدیمی‌تر شروع به خرابی می‌کنند، استفاده از چسب زخم است. کارمندان اغلب تصمیم می‌گیرند که فقط دکمه‌های چسبناک را تحمل کنند یا در صورت وجود مشکلات صدا/ایستا، از تلفن دیگری در اتاقی ساکت‌تر استفاده کنند. اکثر کسب‌وکارها تصمیم می‌گیرند ماه‌ها یا سال‌ها با سیستم‌های تلفن نادرست کار کنند، زیرا راه‌حل آن آسان نیست. در بیشتر موارد، کسب‌وکار شما باید با فروشنده‌ای که در ابتدا گوشی‌ها را به شرکت فروخته است، تماس بگیرد. فروشنده باید ترتیبی دهد که یک تکنسین به دفتر شما مراجعه کند، به مشکلات رسیدگی کند و تعمیرات را انجام دهد. هرچه سیستم تلفن شما قدیمی تر باشد، احتمال اینکه تعمیر آن آسان باشد کمتر است. با پیر شدن سیستم ها و پذیرفته شدن سیستم های تلفن مدرن، یافتن قطعات برای سیستم های تلفن قدیمی سخت تر می شود. بهترین راه حل: ارتقا به عصر دیجیتال به جای صرف زمان برای گذاشتن چسب زخم بر روی سیستم های تلفن قدیمی خود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به ارتقاء آن فکر کنید. شرکت ایران پاناسونیک مسیری مقرون‌به‌صرفه برای سیستم‌های تلفن ارتقا یافته را برای کسب‌وکارها فراهم میکند. ممکن است فکر کنید که هزینه خرید سیستم های تلفن جدید بسیار بالاست، اما در واقع در بسیاری از موارد از صرفه جویی قابل توجهی در هزینه برخوردار خواهید شد. ارتباطات IP (VoIP) به شرکت شما این امکان را می دهد که در هزینه های طولانی مدت صرفه جویی کند، چندین سایت را به یک سیستم متصل کند و کارمندان از راه دور را نیز به شبکه شما منتقل کند. نه تنها ارتقا در کوتاه مدت مقرون به صرفه است، بلکه با کاهش هزینه های مخابراتی مرتبط با خدمات راه دور و سایر عوامل ذکر شده در بالا، تا 40 درصد صرفه جویی خواهید کرد. مهمتر از آن، با گسترش و انقباض کسب و کار شما، افزودن خطوط، حذف خطوط و تغییر سطح خدمات اغلب سریع و رایگان است و به طور متوسط ​​90٪ در این نوع تغییرات در سیستم تلفن خود صرفه جویی می کنید. چرا ارتقا؟ بازگشت سرمایه گذاری ارتقاء سیستم های تلفن شما برای بازده بازگشت سرمایه که فقط از ویژگی های جدید به دست می آورید ارزش آن را دارد. تلفن‌ها و تجهیزات جدیدتر می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند (دوقلوهای تلفن همراه، کنفرانس تلفنی، و غیره)، و یک سیستم تلفنی جدید بهبودهایی مانند خدمات پیام‌رسانی یکپارچه، ویدئو کنفرانس و خدمات همکاری را به کسب و کار شما اضافه می‌کند.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: تلفن پاناسونیک - بی سیم پاناسونیک - با سیم پاناسونیک - تک گوشی پاناسونیک - دو گوشی پاناسونیک - سه گوشی پاناسونیک - چهار گوشی پاناسونیک - باسیم و بی سیم پاناسونیک - باتری پاناسونیک - شارژر پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - هدست پاناسونیک - هدفون پاناسونیک - شماره گیر تلفن پاناسونیک -آیفون تلفن پاناسونیک - پایه تلفن پاناسونیک - تلفن منشی دار پاناسونیک - تلفن دوخط پاناسونیک - تلفن چهار خط تلفن پاناسونیک - تلفن تک خط پاناسونیک - کی پد تلفن پاناسونیک - تلفن سانترال پاناسونیک - تلفن دوخط رومیزی پاناسو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین