تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1664
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 12134
بازدید ماه: 49836
بازدید کل: 5953940
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۳:۴۳ تعداد مشاهده: 217 بار
دسته مقاله:
نحوه عیب یابی مشکلات خط تلفن عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
نحوه عیب یابی مشکلات خط تلفن چکیده مقاله:

نحوه عیب یابی مشکلات خط تلفن

یک خط تلفن تجاری کار نمی کند می تواند زنجیره ای از رویدادها را ایجاد کند که به یک فاجعه کامل در مرکز تماس شما ختم می شود. مشتریان فعلی نمی توانند با خدمات مشتری تماس بگیرند تا مشکل خود را حل کنند، که منجر به شکایات و بررسی های منفی و در نهایت - صدمه به شهرت می شود. مشتریان بالقوه نمی توانند با تیم فروش شما تماس بگیرند تا پرس و جو کنند که منجر به از دست رفتن فروش می شود. تیم فروش شما نمی‌تواند تماس‌های ورودی یا تماس‌های خروجی را دریافت کند. پست صوتی یا بازارسال تماس تنظیم نکرده‌اید. هنگامی که شما یک کسب و کار را اداره می کنید، نمی توانید از عهده این نوع قطعی برآیید. دانستن نحوه عیب یابی مشکلات خط تلفن یا تجهیزات بسیار مهم است. چگونه یک خط تلفن را عیب یابی می کنید؟ 1) ببینید مشکل خارجی است یا داخلی اینها چند کار هستند که می توانید برای رفع برخی از مشکلات رایج تر تلفن ثابت کسب و کار انجام دهید، اما ابتدا باید تعیین کنید که آیا مشکل خارجی است یا داخلی. در حالی که این مسئولیت ارائه دهنده تلفن شما است که مشکلات خارجی را حل کند، مشکل داخلی مسئولیت شماست. به عنوان یک قاعده کلی، اگر همه خطوط تلفن در دفتر شما با مشکل اتصال مواجه هستند، خواه صدای شماره گیری، قطع تماس، صداهای عجیب و غریب یا ساکن باشد، این مشکل به احتمال زیاد خارجی است. در این صورت، با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید تا آن را برطرف کند. اگر فقط یک یا چند تلفن در دفتر شما کار نمی کنند، احتمال اینکه مشکل از داخل باشد بیشتر است. شما مسئول حل مسائل داخلی هستید. از تکنسین استخدام شده خود یا فردی از تیم فناوری اطلاعات خود بخواهید فوراً روی این موضوع کار کند تا خط تلفن شما در سریع ترین زمان ممکن بازیابی شود. 2) اتصال خارجی را تست کنید
برای بررسی اتصال خارجی باید به دستگاه رابط شبکه یا NID خود بروید. این جعبه خاکستری معمولاً روی دیواری درست بیرون دفتر، دیوار پشت یکی از کابینت های اداری یا در زیرزمین قرار دارد. NID را باز کنید، یکی از خطوطی را که داخل آن می بینید، جدا کنید. یک تلفن کارآمد را به آن جک خالی وصل کنید و سعی کنید تماس تلفنی برقرار کنید. اگر بتوانید از طریق آن خط تماس برقرار کنید، به این معنی است که به خوبی کار می کند. خط را جایگزین کنید و خط بعدی را تست کنید. این کار را تا زمانی که همه خطوط را آزمایش کنید ادامه دهید. اگر تلفن شما در تمام خطوط به خوبی کار می کند، خطا در اتصال داخلی است. برای رفع مشکلات اتصال داخلی به مرحله بعدی بروید. اگر تلفن شما با وصل شدن به یکی از جک های تلفن از کار می افتد، مشکل خارجی است. شما نمی توانید کاری برای حل مشکل اتصال خارجی انجام دهید. با ارائه دهنده خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا تعمیرات لازم را انجام دهند. اگر به نظر می رسد آزمایش مشکل را برطرف می کند، مشکل داخلی است و معمولاً در محدوده خدمات ارائه دهنده نیست. در بیشتر موارد، اگر صدای شماره گیری در همه تلفن های دفتر وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد این یک مشکل خارجی است.
3) فقط یک تلفن کار نمی کند؟ این چیزی است که شما باید انجام دهید
وقتی فقط یک تلفن کار نمی کند، ممکن است مشکل از خود قطعه باشد. تلفن اداری را با تلفن دیگری که کار می کند جایگزین کنید. اگر تلفن جایگزین کار می کند، به این معنی است که گوشی قدیمی معیوب است و باید تعویض شود. اگر تلفن جدید نیز کار نمی کند، وقت آن است که سیم تلفن را تست کنید. سیم تلفن را بردارید و سیم دیگری را جایگزین کنید. دوباره گوشی رو تست کن اگر گوشی در حال حاضر از کار بیفتد، ایراد از جک است. جک گوشی را تعویض کنید و دوباره تست کنید. اگر کار نکرد، خط مشکل دارد. این برای همه انواع مشکلات تلفن صدق می کند - صداهای تروق، بدون صدای شماره گیری، ناتوانی در برقراری یا دریافت تماس، قطع شدن تماس، یا مشکل در شنیدن یا شنیده شدن. 4) وقتی چند گوشی یا همه گوشی ها کار نمی کنند چه باید کرد
اگر بیش از یک تلفن کار نمی کند یا همه تلفن های موجود در دفتر کار نمی کنند، به احتمال زیاد این یک مشکل خارجی است. برای بررسی و تعمیر اتصال تلفن خود با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید. صرف نظر از نوع مشکلی که در خط تلفن کسب و کار خود با آن مواجه هستید، اگر در چندین یا همه تلفن های موجود در دفتر وجود دارد، وقت آن است که با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید. مشکلات مکرر با خط تلفن کسب و کار شما؟ یک راه حل VoIP را در نظر بگیرید مشکلات پیش می آید. در حالی که این قابل درک است، آیا واقعاً می توانید زمانی که خطوط تلفن شما راه نجات کسب و کار شما هستند، از شانس استفاده کنید؟ فن آوری منسوخ، زیرساخت های قدیمی و تجهیزات قدیمی برخی از مشکلات ذاتی سیستم های ارتباطی سنتی هستند. همه این عوامل به طور جداگانه و با هم برای ایجاد مشکلات قطعی مکرر در خطوط تلفن دفتر شما کار می کنند. اگر به طور مکرر با خط تلفن خود مشکل دارید، وقت آن است که گزینه های خود را بررسی کنید. VoIP یکی از بهترین جایگزین ها برای تلفن ثابت مشکل ساز است. VoIP یا Voice Over Internet Protocol یک راه حل انقلابی مبتنی بر ابر است. با تبدیل سیگنال های صوتی آنالوگ به داده های دیجیتالی که از طریق اتصال به اینترنت منتقل می شوند، کار می کند. چرا VoIP را انتخاب کنید 1) قابلیت اطمینانی که با بودن در فضای ابری به وجود می آید چندین مزیت برای انتخاب VoIP نسبت به تلفن ثابت سنتی وجود دارد. اول از همه، قابلیت اطمینان وجود دارد. از آنجایی که مبتنی بر ابر است، خطوط تلفن شما بدون توجه به عوامل دیگر همیشه فعال خواهند بود. نگران نباشید که باران ممکن است اتصال اینترنت شما را مختل کند. شما قادر به برقراری تماس های خروجی و دریافت تمامی تماس های ورودی بدون هیچ مشکلی خواهید بود. 2) عیب یابی مجازی مشکلات VoIP تقریباً وجود ندارد. در موارد نادری که سیستم تلفن شما از کار می‌افتد، ارائه‌دهنده خدمات شما می‌تواند خود مشکل را عیب‌یابی و حل کند. شما می توانید این کار را در عرض چند دقیقه انجام دهید. 24/7. لازم نیست روزها یا حتی ساعت ها منتظر بمانید تا تکنسین در دفتر شما حاضر شود، مشکل را شناسایی کند و سپس روز بعد برای رفع آن برگردد.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: تلفن پاناسونیک - بی سیم پاناسونیک - با سیم پاناسونیک - تک گوشی پاناسونیک - دو گوشی پاناسونیک - سه گوشی پاناسونیک - چهار گوشی پاناسونیک - باسیم و بی سیم پاناسونیک - باتری پاناسونیک - شارژر پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - هدست پاناسونیک - هدفون پاناسونیک - شماره گیر تلفن پاناسونیک -آیفون تلفن پاناسونیک - پایه تلفن پاناسونیک - تلفن منشی دار پاناسونیک - تلفن دوخط پاناسونیک - تلفن چهار خط تلفن پاناسونیک - تلفن تک خط پاناسونیک - کی پد تلفن پاناسونیک - تلفن سانترال پاناسونیک - تلفن دوخط رومیزی پاناسو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین