تاریخ امروز: سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 407
بازدید دیروز: 699
بازدید هفته: 2939
بازدید ماه: 42343
بازدید کل: 6103005
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۱:۲۷ تعداد مشاهده: 249 بار
دسته مقاله:
خرابی های تلفن های باسیم و راه حل آنها عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
خرابی های تلفن های باسیم و راه حل آنها چکیده مقاله:

خرابی های تلفن های باسیم و راه حل آنها

هر از گاهی ممکن است متوجه شوید که با سیستم های تلفن مشاغل کوچک خود مشکل دارید. برای کمک به عیب یابی برخی از مشکلات رایج تر، ما فهرستی از مشکلات برتر را با دستورالعمل های گام به گام برای کمک به رفع آنها گردآوری کرده ایم. این مشکلات عبارتند از: نداشتن صدای شماره گیری، ناتوانی در برقراری تماس های خارجی، ایستا بودن در خط، کاهش کیفیت تماس در حین مکالمه، صداهای متزلزل، تأخیر در ارسال، به علاوه پاداش «اصلاح همه چیز». اگر پس از امتحان پیشنهادات عیب یابی ما، همچنان مشکل دارید، با کارشناسان شرکت ایران پاناسونیک تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم .
مشکلات سیستم های تلفن مشاغل کوچک: اگر به هر دفتری مراجعه کنید، احتمالاً متوجه حداقل یک، اما احتمالاً چندین تلفن در حال استفاده خواهید شد، چه مدل های رومیزی و چه تلفن های بی سیم. تلفن ها به عنوان یک نقطه تماس حیاتی بین شما و مشتریانتان استفاده می شوند و به همین دلیل باید به درستی کار کنند. آنها همچنین برای ارتباطات داخلی و ارتباط با تامین کنندگان مهم هستند. اما، مانند هر قطعه دیگری از تجهیزات، آنها با گذشت زمان از کار می افتند یا برای شما مشکل ایجاد می کنند. در اینجا برخی از متداول ترین مشکلاتی که ممکن است با سیستم تلفن خود مواجه شوید و راه حل های موثر برای حل سریع و کارآمد آن مشکلات آورده شده است.

مشکل شماره 1: صدای شماره گیری ندارید: اگر گیرنده خود را برمی دارید و صدای شماره گیری وجود ندارد، مراحل زیر را امتحان کنید. راه حل: مرحله 1: بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه گیرنده ها به درستی روی قلاب های خود قرار گرفته اند. مرحله 2: مطمئن شوید که تلفن به طور ایمن به جک خود وصل شده است. مرحله 3: اگر مشکل فقط با یک گوشی است، سعی کنید گوشی دیگری را به همان جک وصل کنید. اگر تلفن دوم کار نمی کند، ممکن است مشکل از جک تلفن باشد. سعی کنید گوشی خود را به یک جک دیگر وصل کنید. اگر کار کرد مشکل از جک است. برای کمک باید با ایران پاناسونیک تماس بگیرید. مرحله 4: اگر در هیچ یک از تماس‌های خود صدای شماره گیری دریافت نمی‌کنید، سعی کنید همه دستگاه‌های متصل خود را یکی یکی جدا کنید - تلفن، مودم و فکس. مرحله 5: هنگامی که دستگاهی را جدا کردید، آن را 30 ثانیه بگذارید. به دستگاه بعدی بروید و بررسی کنید که آیا صدای شماره گیری وجود دارد یا خیر. اگر صدای شماره گیری پیدا کردید، احتمالاً آخرین دستگاهی که از برق جدا کرده اید خراب است و باید تعمیر یا تعویض شود. مرحله 6: همه دستگاه های خود را مجدداً وصل کنید تا بررسی کنید که درست کار می کنند. برای ایده‌های بیشتر در مورد عیب‌یابی، سایت ما را بررسی کنید .
مشکل شماره 2: شما قادر به برقراری تماس های خروجی نیستید راه حل: اگر یکی از تلفن های شما قادر به برقراری تماس های خروجی نیست، این مراحل عیب یابی را امتحان کنید. مرحله 1: اگر تلفن شما یک دکمه لمسی (tt) دارد، مطمئن شوید که روی آن تنظیم شده است. سوئیچ به احتمال زیاد در کنار یا پایین گوشی شما خواهد بود. مرحله 2: هر یک از دکمه‌های تلفن خود را فشار دهید تا مطمئن شوید که به جای صدای واضح، نمی‌چسبند یا صدایی مبهم ندارند. گیر کردن دکمه روی صفحه کلید شایع ترین علت تماس های ناقص است. مرحله 3: اگر یک سیگنال اشغال سریع یا زنگ شماره گیری تاخیری را می شنوید، ممکن است مشکلات شبکه مانند مدارهای مشغول در خطوط تلفن در منطقه شما وجود داشته باشد. تلفن را قطع کنید و دوباره شماره گیری کنید. مرحله 4: زمانی که خطوط تلفن کمتر شلوغ هستند، کمی دیرتر تماس خود را برقرار کنید. مرحله 5: گوشی خود را از جک جدا کنید. تلفن دیگری را به همان جک وصل کنید تا ببینید آیا می‌تواند تماس برقرار کند یا خیر. اگه میشه پس ممکنه خود گوشی مشکل داشته باشه.
مشکل شماره 3: شما در خط خود ثابت می شوید راه حل: اگر مدام صدای استاتیک آزار دهنده را در خط تلفن خود می شنوید، با انجام تست های زیر تجهیزات خود را بررسی کنید. مرحله 1: گوشی را از جک دیواری آن جدا کنید. مرحله 2: یک تلفن در حال کار را به جک وصل کنید. مرحله 3: اگر دیگر صدای استاتیک را نمی شنوید، پس گوشی اول مشکل دارد. مرحله 4: اگر از تلفن بی سیم استفاده می کنید، سعی کنید آن را از پریز دیواری و همچنین جک جدا کنید. اگر با برداشتن تلفن بی سیم مشکل حل شد، برای تعمیر گوشی خراب با ایران پاناسونیک تماس بگیرید
مشکل شماره 4: کیفیت تماس شما در طول تماس کاهش می یابد راه حل: اگر از سیستم تلفن VoIP استفاده می کنید و متوجه شدید که کیفیت تماس شما تا حدی از طریق تماس شما بدتر می شود، این را امتحان کنید. مرحله 1: بررسی کنید که آیا از یک اتصال اینترنتی برای استفاده صوتی و داده استفاده می‌کنید یا خیر. مرحله 2: ببینید آیا روتر شما توانایی اولویت بندی ترافیک VoIP را دارد یا خیر. اگر بتواند، پس شاید به درستی پیکربندی نشده است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید تماسی برقرار کنید و شخص دیگری در شبکه شروع به دانلود یک فایل بزرگ می‌کند، اگر روتر شما برای اولویت دادن به تماس‌های تلفنی تنظیم نشده باشد، ممکن است تماس شما کاهش یابد. مرحله 3: اگر روتر شما نمی تواند ترافیک VoIP را اولویت بندی کند، باید یکی را خریداری و نصب کنید که بتواند مشکل را حل کند شماره 5: صدای تماس شما خراب است راه حل: این مشکل ممکن است ناشی از اتصال ضعیف اینترنت باشد. انتقال بسته های صوتی از طریق اینترنت با گشت و گذار ساده در وب متفاوت است. این به مجموعه دیگری از پروتکل های اینترنتی نیاز دارد که ممکن است ISP فعلی شما به شما ارائه نکند. مرحله 1: منتظر بمانید تا دفتر شما برای استفاده از اینترنت شلوغ ترین حالت خود را داشته باشد. مرحله 2: تست VoIP را اجرا کنید تا ببینید چقدر پهنای باند دارید. شما می توانید این کار را از هر کامپیوتری انجام دهید.
مرحله 3: اگر سرعت اینترنت شما خیلی پایین است، با ارائه دهنده خدمات خود در مورد ارتقا به کلاس تجاری با سرعت بالا تماس بگیرید.

مشکل شماره 6: شما در انتقال تاخیر دارید راه حل: تاخیر در انتقال VoIP گاهی اوقات تأخیر نامیده می شود. این زمان تاخیری است که برای خروج سخنرانی از دهان گوینده و رسیدن به گوش شنونده رخ می دهد. اغلب شبیه یک اکو به نظر می رسد. مرحله 1: مطمئن شوید که ترافیک VoIP شما در شبکه اولویت بندی شده است. روتر شما ممکن است به سادگی نیاز به پیکربندی مجدد داشته باشد تا ترافیک VoIP را بر داده ها اولویت دهد. مرحله 2: برای حل این مشکل و ارائه خدمات تلفن VoIP با کیفیت تجاری، یک روتر VoIP با کیفیت خریداری کنید.
مشکل شماره 7: سیستم تلفن فعلی شما قدیمی است و دستگاه ها خراب میباشند برای حل این مشکل باشرکت ایران پاناسونیک تماس بگیریدتابا حداقل هزینه و حداقل زمان ممکن مشکل شما حل شود
مشکل شماره 8: سیستم تلفن فعلی شما دارای تعداد محدودی از ویژگی ها است سیستم‌های تلفن تجاری در سال‌های اخیر با توجه به تعداد ویژگی‌هایی که دارند، مسیر طولانی را طی کرده‌اند. در گذشته، اگر سیستم شما می‌توانست تماسی را انتقال دهد، شخصی را در حالت تعلیق قرار دهید و به شما اجازه می‌داد تا یک تماس کنفرانسی را انجام دهید که تمام چیزی است که واقعاً به آن نیاز داشتید. با این حال، بدون برخی از ویژگی های فعلی تر، ممکن است متوجه شوید که کسب و کار شما از دست رفته و خدمات مشتری شما در نتیجه آسیب دیده است. راه حل: برای اینکه در بازار امروز رقابتی باقی بمانید، سیستم تلفن شما باید برخی یا همه ویژگی های زیر را داشته باشد: Attendant خودکار: این به مشتریان شما اجازه می دهد تا با یک منو تعامل داشته باشند تا بتوانند افزونه مورد نیاز خود را انتخاب کنند. حتی یک کسب و کار کوچکتر می تواند با این سرویس حرفه ای تر به نظر برسد. رونویسی پست صوتی به ایمیل: این ویژگی پیام‌های صوتی شما را به یک پیام ایمیل نوشتاری تبدیل می‌کند، بنابراین دیگر نیازی به نوشتن سریع نام‌ها و شماره‌ها یا گوش دادن مکرر به پیام برای دریافت درست آن ندارید. مسیریابی تماس‌ها: این ویژگی به شما امکان می‌دهد قبل از تغییر تماس‌گیرنده به پست صوتی، فهرستی از شماره‌ها ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که دو بار به تلفن میز شما زنگ بزند، اگر پاسخ ندهید، تلفن همراه شما سه بار زنگ می‌خورد و در نهایت قبل از ارسال تماس به پست صوتی، تلفن خانه شما زنگ می‌خورد. Music on Hold: این ویژگی به شما امکان می دهد به جای سکوت مرده، موسیقی را برای تماس گیرنده انتخاب کنید تا به آن گوش دهد.
مشکل شماره 9: سیستم تلفن شما برای کارمندان پیچیده تر از آن است که به طور مؤثر از آن استفاده کنند استفاده از برخی از سیستم های تلفن تجاری، به ویژه سیستم های قدیمی تر، بسیار دشوار است. کارمندان شما ممکن است هر بار که نیاز به انجام کارهای معمولی مانند برقراری تماس کنفرانسی برای تغییر پیام در دستگاه منشی تلفنی خود دارند، لازم باشد دفترچه راهنما را بیرون بیاورند. این منجر به از دست دادن زمان ارزشمندی می شود که بهتر می تواند صرف انجام کار دیگری شود. برخی از سیستم‌ها انتقال تماس را بدون قطع کردن آن دشوار می‌کنند و در نتیجه ممکن است منجر به از دست دادن مشتری یا حداقل ناراحتی مشتری شود که این هرگز چیز خوبی نیست. راه حل: ارزش وقت و تلاش اضافی را دارد تا مطمئن شوید که همه کارمندان شما به درستی در مورد تمام ویژگی های سیستم تلفن شما آموزش دیده اند، به خصوص مواردی که اولین نقطه تماس مشتریان شما هستند. اگر با این حال، متوجه می شوید که سیستم شما برای کارمندان شما بسیار دشوار است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سرمایه گذاری در یک سیستم جدید و ساده تر را بررسی کنید.
مشکل شماره 10: شما برای قبض تلفن ماهانه خود بیش از حد پرداخت می کنید تقریباً همه مشاغل به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های ماهانه خود هستند و یکی از مواردی که اغلب نادیده گرفته می شود قبض تلفن ماهانه شما است. سیستم های تلفن ثابت سنتی بسته به نوع برنامه ای که دارید می تواند هزینه های زیادی در ماه هزینه داشته باشد. راه حل: از طرف دیگر، نصب یک سیستم تلفن VoIP می تواند تا 70 درصد در هزینه های ماهانه شما صرفه جویی کند. کیفیت سیستم های تلفن VoIP در سال های اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته است به طوری که در صورت داشتن اینترنت سریع، تفاوت کیفیت بسیار کمی بین تلفن ثابت و VoIP وجود دارد.
مشکل شماره 11: شما از سیستم فعلی خود پیشی گرفته اید این بد نیست که کسب و کار شما آنقدر رشد کرده است که از سیستم تلفن خود پیشی گرفته اید. با این حال، اگر کمبود خطوط شروع به تأثیر منفی بر شرکت شما کند و دیگر جایی برای رشد بیشتر نباشد، مشکل است. مسئله دیگر این است که اگر کسب و کار شما در چرخه‌هایی قرار می‌گیرد که در آن خطوط کمتری مورد نیاز است، اما باید بدون توجه به خطوط استفاده نشده، به پرداخت هزینه ادامه دهید. راه حل: اگر سیستم تلفن خود را پیشی گرفته‌اید یا اگر نمی‌توانید آن‌طور که لازم است آن را کاهش دهید، زمان آن فرا رسیده است که روی سیستم جدیدی سرمایه‌گذاری کنید که مقیاس‌پذیر باشد. یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر معمولاً بسیار مقیاس پذیر است و در دراز مدت شما را نجات می دهد. پاداش رفع - آن نیمی از مشکلات تلفن را می توان با استفاده از دو راه حل آسان حل کرد. رفع کن شماره 1 بررسی کنید که تمام تجهیزات شما به درستی وصل شده باشد و برق در محل شما به درستی کار کند. رفع کن شماره 2 سعی کنید همه دستگاه های خود را خاموش کنید و سپس آنها را از برق بکشید. یک دقیقه صبر کنید، دوباره آنها را به برق وصل کنید و سپس همه را دوباره روشن کنید. هنوز مشکل دارید یا به دنبال یک سیستم جدید هستید؟ به ایران پاناسونیک متصل شوید ایران پاناسونیک تیمی از کارشناسان ارتباطات دارد که آماده حل هر مشکلی در سیستم تلفن مشاغل کوچک شما هستند. تکنسین های آموزش دیده ما همیشه سال در دسترس هستند. ما همچنین مجموعه عظیمی از قطعات را به منظور حل سریع هر مشکل اجزایی که شما با آن مواجه هستید  داریم. اگر مشکلی در ارتباط از راه دور یا شبکه دارید، ما می توانیم آن را سریع و حرفه ای حل کنیم. ایران پاناسونیک همچنین می تواند به شما در انتخاب سیستم تلفنی مناسب برای کسب و کار شما کمک کند. چه به دنبال نصب یک سیستم تلفن جدید یا به روز رسانی سیستم فعلی خود باشید، ما اینجا هستیم تا توصیه هایی را ارائه دهیم که می توانید به آنها اعتماد کنید. علاوه بر این، اگر سیستم تلفن شما آنطور که باید کار نمی کند، تکنسین های آموزش دیده ما در دسترس هستند. ما مجموعه عظیمی از قطعات را به منظور حل سریع هر مشکل اجزایی که شما با آن مواجه هستید داریم. اگر مشکلی در ارتباط از راه دور یا شبکه دارید، ما می توانیم آن را سریع و حرفه ای حل کنیم.  برای تمام سوالات و نگرانی های مخابراتی خود امروز با ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم به شما کمک کنیم

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
ایران پاناسونیک

 

 

 

 



کلمات کلیدی: تلفن پاناسونیک - بی سیم پاناسونیک - با سیم پاناسونیک - تک گوشی پاناسونیک - دو گوشی پاناسونیک - سه گوشی پاناسونیک - چهار گوشی پاناسونیک - باسیم و بی سیم پاناسونیک - باتری پاناسونیک - شارژر پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - هدست پاناسونیک - هدفون پاناسونیک - شماره گیر تلفن پاناسونیک -آیفون تلفن پاناسونیک - پایه تلفن پاناسونیک - تلفن منشی دار پاناسونیک - تلفن دوخط پاناسونیک - تلفن چهار خط تلفن پاناسونیک - تلفن تک خط پاناسونیک - کی پد تلفن پاناسونیک - تلفن سانترال پاناسونیک - تلفن دوخط رومیزی پاناسو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین