تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 156
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 156
بازدید ماه: 14225
بازدید کل: 5968348
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۵:۳۸ تعداد مشاهده: 563 بار
دسته مقاله:
ایرادات تلفن های بی سیم و راه حل آنها عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
ایرادات تلفن های بی سیم و راه حل آنها چکیده مقاله:

ایرادات تلفن های بی سیم و راه حل آنها

شما می توانید با تست کردن یک گوشی در حال کار در سوکت اصلی، از بسیاری از این موارد صرف نظر کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر. اگر این کار را کرد، پس مشکلات مربوط به تجهیزات شماست. اگر اینطور نیست، احتمالاً باید جلو بروید و یک متخصص را صدا کنید! در اینجا چند مورد از رایج ترین مشکلاتی که افراد در ارتباط با تلفن های بی سیم خود با آن مواجه می شوند آورده شده است. صدای شماره گیری در گوشی من وجود ندارد :نکته اصلی که باید بررسی کنید اگر صدای شماره گیری دریافت نمی کنید این است که خود خط کار می کند. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که یک تلفن سیمی را به پریز خط اصلی خانه خود وصل کنید. اگر هنوز صدای شماره گیری دریافت نمی کنید، پس مشکل از اتصال تلفن ثابت شما است. اگر صدای شماره گیری دریافت می کنید، پس مشکل از خود تلفن سیمی شما خواهد بود. اگر بیش از یک دستگاه در خانه دارید، به راحتی می توانید با وصل کردن آنها به برق، متوجه شوید که کدام یک مشکل ایجاد می کند. من به سختی می توانم صدای فردی را که در آن طرف خط قرار دارد بشنوم :اگر نمی‌توانید صدای طرف مقابل را بشنوید، معمولاً این نشانه‌ای است که تلفن بی‌سیم شما باتری کافی ندارد. بدیهی است که باید بررسی کنید که صدای تلفن بی‌سیم شما نیز به اندازه کافی بالا باشد. مجدداً، ایده خوبی است که یک تلفن سیمی را به پریز برق وصل کنید و سعی کنید با آن تماس بگیرید تا ببینید آیا خط مشکلی دارد یا خیر. یکی از گوشی های من قفل شده است اگر یک تلفن بی سیم در خانه دارید که قفل است و به شما اجازه ورود اطلاعات را نمی دهد، بهترین کار این است که باتری ها را از تلفن خارج کنید. اگر آن را چند دقیقه رها کنید و تلفن را دوباره روشن کنید، و این باید هر گونه مشکلی را در تلفن قفل شده برطرف کند. در تماس هایم تداخل/ایستا دریافت می کنم: اولین چیزی که باید بررسی کنید که آیا در تماس خود دچار هرگونه تداخلی می شوید یا خیر این است که هیچ دستگاهی در مجاورت نزدیک ندارید که ممکن است باعث این مشکل شود. اگر یک چاپگر نزدیک دارید، یا تلفن شما در چند متری روتر Wi-Fi شما قرار دارد، ممکن است مشکل ایجاد کند. اگر این کمکی نکرد، احتمالاً مشکل از تجهیزات شماست.
شناسه تماس گیرنده من کار نمی کند: اگر صفحه نمایش شما به طور کلی کار می کند، اما زمانی که شخصی با شما تماس می گیرد، هیچ شناسه ای را نشان نمی دهد، این باید در تنظیمات گوشی باشد. همچنین ممکن است نشان دادن شناسه تماس گیرنده در واقع بخشی از بسته تلفن شما نباشد، زیرا همه بسته های تلفن این گزینه را ندارند، به خصوص بسته های ارزان تر. صفحه نمایش من "بدون پیوند به پایگاه" را می خواند اگر صفحه نمایش شما ظاهر می شود و هیچ پیوندی به پایگاه نشان نمی دهد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که باتری ها را برای یک دقیقه بیرون بیاورید و دوباره در آن قرار دهید. اگر پیام همچنان ظاهر شد، ممکن است گزارش تماس شما پر شده باشد، بنابراین شما باید برخی از تاریخچه تماس تلفن را پاک کنید. گوشی من شارژ نمیشه این یک مشکل نادر است و در بیشتر موارد، در واقع نشان دهنده یک قطعه سخت افزاری معیوب است. بهترین گزینه این است که با شرکت ایران پاناسونیک تماس بگیرید و این را به آنها بگویید، زیرا آنها احتمالاً به شما توصیه می کنند که گوشی را بفرستید تا آنها نگاه کنند. نتیجه اینها تنها تعدادی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است هنگام استفاده از تلفن بی سیم با آن مواجه شوید. با این حال، این نباید شما را به طور کلی از تلفن های بی سیم دور کند، زیرا امروزه بسیاری از مردم به دلیل سهولت استفاده از آنها استفاده می کنند. مرور لیست بالا در یک زمان به شما امکان می دهد علت مشکل را پیدا کنید. خوشبختانه، معمولاً تشخیص مشکلی که با تلفن دارید بسیار آسان است. اگر مشکلی دارید که در اینجا حل نشده است، لطفاً نظر خود را بنویسید و من سعی خواهم کرد به بهترین شکل ممکن به شما کمک کنم!

اطلاعات بیشتر: 
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
https://iranpanasonic.blogsky.com/page/1

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: تلفن پاناسونیک - بی سیم پاناسونیک - با سیم پاناسونیک - تک گوشی پاناسونیک - دو گوشی پاناسونیک - سه گوشی پاناسونیک - چهار گوشی پاناسونیک - باسیم و بی سیم پاناسونیک - باتری پاناسونیک - شارژر پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - هدست پاناسونیک - هدفون پاناسونیک - شماره گیر تلفن پاناسونیک -آیفون تلفن پاناسونیک - پایه تلفن پاناسونیک - تلفن منشی دار پاناسونیک - تلفن دوخط پاناسونیک - تلفن چهار خط تلفن پاناسونیک - تلفن تک خط پاناسونیک - کی پد تلفن پاناسونیک - تلفن سانترال پاناسونیک - تلفن دوخط رومیزی پاناسو
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین