تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1240
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11807
بازدید ماه: 11807
بازدید کل: 5965930
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۱:۳۴ تعداد مشاهده: 187 بار
دسته مقاله:
از صفحه تلویزیون خود در برابر شکستن محافظت کنید (توسط کودکان) عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
از صفحه تلویزیون خود در برابر شکستن محافظت کنید (توسط کودکان) چکیده مقاله:

از صفحه تلویزیون خود در برابر شکستن محافظت کنید (توسط کودکان)

تلویزیون های HD امروزی در مقایسه با تلویزیون های جعبه ای معمولی بسیار حساس هستند. صفحه نمایش ها از اکریلیک یا سایر اشکال پلاستیک با کیفیت ساخته شده اند که نمی توانند در برابر ضربه ها و خراش های قابل توجه مقاومت کنند. من باید بدانم! بچه های من "به طور تصادفی" یک کنترل از راه دور را به سمت صفحه تلویزیون ما پرتاب کردند و آن را شکسته وغیرقابل استفاده کردند. برای جلوگیری از تکرار آن، این محافظ صفحه را ازایران پاناسونیک  خریدم. عالیه.
اگر بچه‌هایی در خانه دارید، باید بیشتر محتاط باشید. ممکن است آنها  تصمیم بگیرند که در حین بازی به تلویزیون ضربه بزنند یا فقط به این دلیل که چنین احساسی دارند! حتی اگر صفحه نمایش تکه تکه نشود، ممکن است تصاویر دیوانه شوند. بسیاری از والدین مجبورند یک تلویزیون کاملاً جدید بخرند که هزینه بالایی دارد. این یکی از دلایل اصلی این است که والدین مدام می پرسند چگونه از صفحه نمایش تلویزیون در برابر کودکان محافظت کنند.
بیایید به سه راه برای محافظت از تلویزیون خود در برابر آسیب نگاه کنیم: 1. آن را روی دیوار نصب کنید یکی از بهترین راهکارها برای محافظت از تلویزیون در برابر کودکان این است که آن را دور از دسترس آنها قرار دهید. نصب آن بر روی دیوار بهترین راه برای اطمینان از اینکه آن دست های کوچک نمی توانند به آنجا برسند است. از سوی دیگر، اگر بخواهید آن را روی پایه قرار دهید، ممکن است بچه ها به طور تصادفی به آن برخورد کنند یا قاب را روی زمین فشار دهند. اما، اگر پایه دیواری ندارید و می‌خواهید تلویزیونتان روی پایه باشد، باید به دنبال محافظ ایمنی باشید.
بسیاری از ما روی دستگاه‌های هوشمند خود محافظ می‌گیریم، زیرا می‌دانیم که وقتی گوشی روی زمین می‌افتد، ممکن است صفحه نمایش آن آسیب ببیند. محافظ صفحه ای مانند این که ما خریداری کردیم به محافظت از صفحه نمایش در برابر هر گونه آسیب و خط و خش کمک می کند. مطمئن شوید که اندازه مناسب صفحه تلویزیون خود را انتخاب کرده اید (اندازه گیری شده به صورت مورب). محافظ صفحه تلویزیون نیز به همین منظور عمل می کند. اگر شما یا فرزندتان به طور تصادفی به آن ضربه بزنید، صفحه تخت ممکن است بشکند. یک محافظ صفحه در مقابل این ضربه ها مقاومت می کند و از ترک خوردن آن ها جلوگیری می کند.

چرا باید روی محافظ صفحه تلویزیون سرمایه گذاری کرد؟ هنگام تهیه تلویزیون جدید، سرمایه گذاری روی محافظ صفحه تلویزیون ضروری است. هیچ یک از سازندگان آسیب های صفحه نمایش را در برنامه های گارانتی خود پوشش نمی دهند. اگر تلویزیون ال ای دی، ال سی دی یا پلاسما خراشید، باید با آن زندگی کنید و مبالغ گزافی برای تعمیر یا تعویض تلویزیون بپردازید. بیشتر مردم پولی برای خرید مکرر تلویزیون با برند جدید ندارند. از این رو، ما به شما توصیه می کنیم که اقدامات احتیاطی را انجام دهید. چه در حال خرید یک تلویزیون جدید و چه برای مدتی آن را دارید، یک محافظ صفحه نمایش با اندازه مناسب تهیه کنید تا صفحه نمایش خود را ایمن نگه دارد. آیا بین محافظ صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی، ال سی دی و پلاسما تفاوتی وجود دارد؟ بله، محافظ تلویزیون های مختلفی در بازار موجود است. برخی از شرکت ها یک محافظ استاندارد راه اندازی کرده اند که در برابر خراش مقاومت نمی کند. اگر بخواهید این ویژگی را به محافظ ها اضافه کنید، شارژ بیشتری می گیرند. در همین حال، برخی دیگر دارای مقاومت در برابر خراش در محافظ های استاندارد هستند. برخی دیگر از مزایای ارائه شده توسط محافظ های صفحه نمایش (برای همه صفحه ها) عبارتند از: تمیز کردن آسان - محافظ های صفحه تلویزیون با کیفیت بالا برای تمیز کردن بسیار سریع هستند. لکه‌ها، اثر انگشت‌ها و ریزش‌های تصادفی روی تلویزیون با یک بار کشیدن محصول تمیزکننده از بین می‌روند. نصب آسان - اکثر محافظ های صفحه تلویزیون به دلیل داشتن Velcro در جای خود قرار می گیرند. اگر می‌خواهید به صفحه نمایش برهنه دسترسی داشته باشید، به راحتی حذف می‌شوند. کیفیت تصویر HD را حفظ می کند - محافظ های صفحه نمایش تصاویر روی صفحه را مخدوش یا تار نمی کنند.
آنها همچنین تلویزیون را از کثیف شدن یا ترک خوردن محافظت می کنند. علاوه بر این، تعداد زیادی قاب تلویزیون مقاوم در برابر آب و هوا  موجود است. شما می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدگی تلویزیون را در فضای باز قرار دهید.
حتی اگر در محل خود بچه ندارید، باید اقدامات اساسی را برای ایمن نگه داشتن تلویزیون خود انجام دهید. برخی از این اقدامات عبارتند از: صفحه نمایش خود را به طور منظم گردگیری و پاک کنید نصب دستگاه های ولتاژ با کیفیت بالا، زیرا نوسانات الکتریکی به یک مسئله مهم برای دستگاه های الکترونیکی تبدیل شده است تلویزیون را در محیطی تحت کنترل آب و هوا قرار دهید موقعیتی را پیدا کنید که ایمن باشد و هنگام راه رفتن مانع از آن نشود
در صورت نیاز به محافظ تلویزیون ایران پاناسونیک در خدمت شما میباشد

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641


ایران پاناسونیک




کلمات کلیدی: تعمیر تلویزیون ال ای دی پاناسونیک - تعمیر تلویزیون 4کی پاناسونیک - برد تلویزیون پاناسونیک - پاور تلویزیون پاناسونیک - بک لایت پاناسونیک -پنل تلویزیون پاناسونیک - فریم تلویزیون پاناسونیک - اینورتر تلویزیون پاناسونیک - بردY تلویزیون پاناسونیک - بردآدرس یا خطکش تلویزیون پاناسونیک - تیکان یا BFTتلویزیون پاناسونیک-برد Z تلویزیون پاناسونیک - CUF تلویزیون پاناسونیک -بردMAIN تلویزیون پاناسونیک - پایه زمینی تلویزیون پاناسونیک- پایه دیواری تلویزیون پاناسونیک - دیف یوزر تلویزیون پاناسونیک - پورت HTMI پان
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین