تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 272
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 10839
بازدید ماه: 10839
بازدید کل: 5964962
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۵:۰۲ تعداد مشاهده: 236 بار
دسته مقاله:
چگونه از سوختگی تلویزیون جلوگیری کنید عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
چگونه از سوختگی تلویزیون جلوگیری کنید چکیده مقاله:

چگونه از سوختگی تلویزیون جلوگیری کنید

سیم برق را جدا نکنید
بسیاری از تلویزیون ها دارای ویژگی به نام رفرش خودکار هستند. با این کار هر چند وقت یکبار کل تصویر تلویزیون را چند پیکسل تغییر می دهد. این می تواند به جلوگیری از سوختن کمک کند زیرا هر گونه عکس و آرم ثابت به اطراف منتقل می شود. این ویژگی فقط در صورتی کار می کند که تلویزیون به منبع تغذیه متصل باشد. از قطع کردن تلویزیون برای مدت طولانی خودداری کنید. از انجام بازی های ویدیویی که تصاویر ثابت را برای مدت طولانی نمایش می دهند خودداری کنید اکثر بازی های ویدیویی دارای نوعی رابط کاربری هستند که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. این می تواند سرعت سنج در یک بازی مسابقه ای یا نوار تقاطع و سلامت در یک بازی اکشن باشد. اگر این ویژگی‌ها در همان مکان باقی بمانند یا برای مدت طولانی در حال انجام بازی هستید، ممکن است سوختگی رخ دهد.
از تماشای کانال های خبری که تصاویر ثابت را به مدت طولانی نمایش می دهند خودداری کنید
بسیاری از کانال های خبری و آب و هوا، بنرها یا آرم هایی را روی صفحه نمایش می دهند که برای کل برنامه در یک مکان باقی می مانند. اگر به طور منظم برنامه های مشابه را تماشا کنید یا برنامه را برای مدت طولانی تماشا کنید، ممکن است سوختگی رخ دهد.

از تماشای طولانی مدت فیلم با فرمت 21:9 خودداری کنید فیلم های با فرمت 21:9 اغلب دارای نوارهای سیاه در بالا و پایین صفحه هستند. اگر تلویزیون شما برای مدت طولانی در حین نمایش تصویر در جای دیگر، این قسمت ها را خالی نگه داشته باشد، ممکن است سوختن رخ دهد.
اگر با مشکل درست کار نکردن تلویزیون تان مواجه هستید میتوانید با شرکت ایران پاناسونیک تماس بگیریدواز خدمات ونیروی متخصص شرکت استفاده کنید
همچنین کلیه لوازم جانبی تلویزیون مانند محافظ صفحه و ... موجود میباشد


اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180

ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: تعمیر تلویزیون ال ای دی پاناسونیک - تعمیر تلویزیون 4کی پاناسونیک - برد تلویزیون پاناسونیک - پاور تلویزیون پاناسونیک - بک لایت پاناسونیک -پنل تلویزیون پاناسونیک - فریم تلویزیون پاناسونیک - اینورتر تلویزیون پاناسونیک - بردY تلویزیون پاناسونیک - بردآدرس یا خطکش تلویزیون پاناسونیک - تیکان یا BFTتلویزیون پاناسونیک-برد Z تلویزیون پاناسونیک - CUF تلویزیون پاناسونیک -بردMAIN تلویزیون پاناسونیک - پایه زمینی تلویزیون پاناسونیک- پایه دیواری تلویزیون پاناسونیک - دیف یوزر تلویزیون پاناسونیک - پورت HTMI پان
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین