تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1310
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13890
بازدید ماه: 13890
بازدید کل: 5968013
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۲:۳۲ تعداد مشاهده: 190 بار
دسته مقاله:
4 دلیل رایج جرقه زدن داخل مایکروویو عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
4 دلیل رایج جرقه زدن داخل مایکروویو چکیده مقاله:

4 دلیل رایج جرقه زدن داخل مایکروویو

پارک کردن داخل مایکروویو رایج است و نشان نمی دهد که مایکروویو شما خراب شده است. هنگامی که مایکروویو جرقه می زند، اکثر مردم وحشت می کنند. اما این وضعیت برای وحشت نیست. لازم است فورا مایکروویو خود را خاموش کرده و بازرسی لازم را انجام دهید. دلایل احتمالی جرقه و قوس در داخل مایکروویو عبارتند از:
1. ضایعات فلزی در داخل مایکروویو یک قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در داخل مایکروویو کافی است. به عنوان مثال ممکن است مایکروویو را با پشم فولادی تمیز کرده باشید و مقداری ضایعات فلزی از پشم باقی بگذارید. همچنین گاهی اوقات غذایی که حرارت می دهید یک فویل روی آن قرار دارد که آتش می گیرد. اگر ظرف گرم کننده شما قابل استفاده در مایکروویو نیست، احتمال جرقه زدن وجود دارد. بنابراین قبل از شروع پختن غذا در مایکروویو مطمئن شوید که هیچ ضایعات فلزی وجود ندارد و ظرف گرم کننده شما در مایکروویو ایمن است.
2. پوشش راهنمای موج آسیب دیده پوششی به نام پوشش راهنمای موج روی مگنترون وجود دارد که امواج گرما را به ناحیه مرکزی که غذا در آن نگهداری می شود منتقل یا هدایت می کند. پوشش راهنمای موج همچنین از ورود هر ذره یا حشره غذایی به مگنترون جلوگیری می کند. بسیار رایج است که در حین پخت، مقداری ذرات غذا و چربی از غذا خارج شده و به راهنمای موج می چسبد. گرمای ساطع شده از مگنترون این ذرات غذای گیر کرده را می سوزاند که به عنوان جرقه برای ما ظاهر می شود. این جرقه به پوشش راهنمای موج آسیب می رساند. پوشش راهنمای موج آسیب دیده یا کوتاه باعث ایجاد جرقه های مکرر می شود. بنابراین راه حل این است که پوشش راهنمای موج سوخته را با یک پوشش جدید بردارید.
3. پشتیبانی از رک آسیب دیده برخی از مایکروویوها دارای پایه های قفسه ای هستند که یک قسمت قلاب مانند است. اگر مایکروویو در نزدیکی یکی از قفسه های نگهدارنده جرقه بزند، به این معنی است که رنگ روی قفسه فرسوده شده است. بنابراین ساپورت را بردارید و آن را با یک ساپورت جدید جایگزین کنید.
4. سوختن دیود دیودهای ولتاژ بالا ممکن است کوتاه یا سوخته شوند و باعث ایجاد جرقه در داخل مایکروویو شوند.
5.  ظروف ناسازگار با مایکروویو نیز می تواند دلیلی برای جرقه زدن باشد این احتمال وجود دارد که از ظروفی استفاده کنید که با مایکروویو شما سازگار نیست.
در صورت بوجودآمدن مشکل همکاران متخصص ما آماده کمک به شما برای رفع مشکل پیش آمده میباشند
همچنین کلیه لوازم جانبی ماکروفر مانند سینی و ... موجود میباشد

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180

ایران پاناسونیک

 


کلمات کلیدی: کولر گازی پاناسونیک - اسپیلت پاناسونیک - کندانسور پاناسونیک - گاز کولر پاناسونیک - موتور اسپیلت پاناسونیک - پنکه پاناسونیک - تعمیر پنکه پاناسونیک - نصب کولر پاناسونیک - تعمیر اسپیلت پاناسونیک -تهویه هوا پاناسونیک - تصفیه هوا پاناسونیک - فیلتر تصفیه هوا پاناسونیک - تصفیه آب پاناسونیک - داکت اسپیلت پاناسونیک - تعمیرات تخصصی اسپیلت پاناسونیک - تعمیرات حرفه ای تصفیه هوا پاناسونیک - نصب تخصصی اسپیلت پاناسونیک - نصب تخصصی داکت اسپیلت پاناسونیک - بازسازی تصفیه هوا پاناسونیک - بازسازی اسپیلت پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین