تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 930
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 11400
بازدید ماه: 49102
بازدید کل: 5953206
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ --- ۱۳:۵۲ تعداد مشاهده: 80 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک از انتشار نسخه 2.2 سفت‌افزار برای GH6 خبر داد برای پشتیبانی از ضبط مستقیم SSD از طریق USB عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک از انتشار نسخه 2.2 سفت‌افزار برای GH6 خبر داد برای پشتیبانی از ضبط مستقیم SSD از طریق USB چکیده مقاله:

پاناسونیک از انتشار نسخه 2.2 سفت‌افزار برای GH6 خبر داد برای پشتیبانی از ضبط مستقیم SSD از طریق USB

پاناسونیک اعلام کرده است که برنامه به روز رسانی سیستم عامل نسخه 2.2 را برای LUMIX GH6 خود منتشر می کند تا از ضبط مستقیم و پخش ویدیو/عکس با استفاده از یک SSD خارجی متصل از طریق USB پشتیبانی کند. با جدیدترین سیستم عامل، ضبط Apple ProRes 422 HQ (حداکثر 1.9 گیگابیت در ثانیه) با کیفیت بالا و فشرده سازی کم یا به طور مستقیم روی USB 10 بیتی All-Intra با نرخ بیت بالا و حجم بالا امکان پذیر خواهد بود. درایو (SSD) با حداکثر ظرفیت 2 ترابایت. فایل های داده های ضبط شده روی SSD را می توان به راحتی از طریق USB به رایانه شخصی منتقل کرد، که کار پشتیبان گیری را به حداقل می رساند و فرآیند پس از تولید را کارآمدتر می کند.
برنامه سفت‌افزار در تاریخ 27 سپتامبر 2022 برای دانلود رایگان از وب‌سایت پشتیبانی مشتری جهانی LUMIX https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/ در دسترس خواهد بود. پاناسونیک به فلسفه بهبود مستمر خود از طریق اجرای راه‌حل‌های سفت‌افزار آماده آینده برای دوربین‌های بدون آینه خود ادامه می‌دهد تا جریان‌های کاری فیلم‌سازی انعطاف‌پذیرتری را ارائه دهد. •فیلم با نرخ فریم بالا بیش از 60.00p را نمی توان روی SSD خارجی ضبط کرد. •ضبط همزمان فیلم و عکس روی کارت SD یا کارت CFexpress در حین ضبط بر روی SSD خارجی امکان پذیر نیست. •از یک SSD خارجی با حجم حداکثر 2 ترابایت که با USB Type-C سازگار است استفاده کنید. توصیه می کنیم از یک SSD خارجی استفاده کنید که عملکرد آن توسط پاناسونیک تایید شده است. قبلاً توجه داشته باشید که این تضمینی برای عملکرد در همه دستگاه ها نیست.



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: تعمیر تلویزیون ال ای دی پاناسونیک - تعمیر تلویزیون 4کی پاناسونیک - برد تلویزیون پاناسونیک - پاور تلویزیون پاناسونیک - ماکروفر997 - ناسیونال 2000 -ماکروفر 342 - ماکروفر681 - دوربین 590 - دوربین 305 پاناسونیک - سانترال 824 پاناسونیک - سانترال 7730 پاناسونیک - پروژکتور 600 پاناسونیک - پروژکتور 500 پاناسونیک - مخلوط کن 176 پاناسونیک - مخلوط کن 176 ناسیونال - رکوردر 59 پاناسونیک - رکوردر 69 پاناسونیک - پلیر 700 پاناسونیک - سینی ماکروفر پاناسونیک - رول فکس پاناسونیک - ماتریکس پاناسونیک - کنترلر پاناس
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین