تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2574
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 2574
بازدید ماه: 2574
بازدید کل: 5956697
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۴:۲۳ تعداد مشاهده: 709 بار
دسته مقاله:
مطالبی در مورد ویپ voip پاناسونیک عنوان مقاله:
ایران پاناسونیک توسط:
مطالبی در مورد ویپ  voip پاناسونیک چکیده مقاله:

مطالبی در مورد ویپ voip پاناسونیک

 

ویپ voipپاناسونیک

معني VOIP انتقال صدا روي اينترنت يا همان پروتكل IP مي باشد. اين تكنولوژي در ابعاد مختلف تجاري، بين الملل و شبكه هاي اجتماعي مورد استفاده قرار مي گيرد و هر روزه بر كاربران اين تكنولوژي افزوده شده و سرويس هاي متنوعي روي آن ارايه مي گردد.

 

تكنولوژي  VOIPپاناسونیک زاييده ايده NGN مخفف عبارت NEXT GENERATION NETWORK   به معني شبكه هاي نسل آينده هست مي باشد.

شايد اولين تجربه ما در ايران از تماس اينترنتي تحت شبکه چت روم هاي ياهو و ... مي باشد. بعدها اين تكنولوژي بواسطه ارزش افزوده فوق العاده ايي كه با كاهش هزينه ها داشت در غالب كارت هاي تلفني جهت تماس ارزان قيمت بين المللي مورد استفاده قرار گرفت.

شكل گيري voice over ip به صورت تجاري با توجه به ارزش افزوده فرواني كه به دنبال داشت به سرعت براي انتقال خطوط تلفن، تماس اينترنتي و تماس تصويري مورد استفاده قرار گرفت. سيستم تلفني VOIP پاناسونیک روز به روز با سرعت بيشتري حايگزين سانترال هاي سنتي مي شود. با سرعت بسيار زيادي سيستم تلفني تحت شبكه به انتخاب اول مديران سازمان ها و شركت ها تبديل شد.

ويژگي هاي سيستم VOIP پاناسونیک از جهات مختلفي قابل بررسي مي باشد. يكي ازمهمترين ويژگي هاي سيستم تلفنی شبکه تماس اينترنتي مي باشد، كاهش هزينه تلفن از مهمترين پيامدهاي تماس اينترنتي مي باشد. تماس اينترنتي غير از كاهش هزينه ها سهولت تماس هاي تلفني را هم به دنبال دارد. با شماره گيري داخلي (سه يا چهار عدد) مي توانيم يك تماس تلفني را با همكاران خارج از دفتر برقرار كنيم و اختصاص يك شماره تماس مي توان با فرد مورد نظر، در هر جايي كه باشد  تماس تلفني را برقرار نمود و از به خاطر سپردن چندين شماره براي تماس با يك نفر رهايي پيدا كرد. تماس تصويري، VOICEMAIL و نرم افزارهاي تلفني از ديگر قابليت ها و ويژگي هاي VOIPپاناسونیک مي باشد.

يك سيستم VOIP پاناسونیک براي يك شركت مزاياي متنوعي را به همراه دارد. از تماس اينترنتي و داخلي روي مربايل كه بگذريم، امكاناتي نظير ضبط مكالمات، صندوق صوتي يا همان VOICEMAIL، منشي تلفني ديجيتال (IVR)، گزارشات تماس و بسياري امكانات ديگر سيستم ويپ را به يك سيستم تلفني همه جانبه با ابزارهاي مديريتي بسيار حرفه اي تبديل كرده است.

سازمان ها و شركت ها از قابليت بي نظير نرم افزارهاي تلفني مي توانند در جهت مكانيزه كردن و اتوماسيون نمودن ارتباطات مشتريان با كارشناسان فروش و يا سرپرست ها و مديران پروژه استفاده نمايند و قابليت هايي مانند سيستم كد رهگيري تلفني، اطلاع خودكار وضعيت كالا به مشتري، احراز هويت تلفني و .... استفاده نمايند.

اين نرم افزارهاي تلفني نقش به سزاي در مديريت و صرفه جويي در هزينه هاي منابع انساني و بهينه سازي پاسخگويي به مشتريان و بهره ور نمودن فرايندها ايفا مي نمايند.

ایران پاناسونیک

 

 

 



کلمات کلیدی: علت سوختن برد سانترال پاناسونیک - علت قطع شدن سیستم سانترال پاناسونیک - تعمیر سانترال پاناسونیک در محل - تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک - تعمیرات تخصصی سانترال پاناسونیک - تعمیرات تخصصی تلفن سانترال پاناسونیک - تعمیر تخصصی پاور سانترال پاناسونیک - علت خاموش شدن سانترال پاناسونیک - علت وجودنویز در سانترال پاناسونیک - علت کارنکردن تلفن وویپ سانترال پاناسونیک - علت کارنکردن تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک - قطعی صدای زنگ سانترال - برگشت خط تلفن سانترال - خط روی خط افتادن در سانترال - نرفتن صدا در سان
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین