تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 722
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 13302
بازدید ماه: 13302
بازدید کل: 5967425
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۴:۰۶ تعداد مشاهده: 472 بار
دسته مقاله:
مطالب ویژه در مورد سیستم کنفرانس پاناسونیک عنوان مقاله:
ایران پاناسونیک توسط:
مطالب ویژه در مورد سیستم کنفرانس پاناسونیک چکیده مقاله:

مطالب ویژه در مورد سیستم کنفرانس پاناسونیک


سیستم کنفرانس پاناسونیک

 

سیستم کنفرانس شامل مجموعه ای از تجهیزات صوتی و تصویری می باشد که مخصوص برگزاری کنفرانس ها و همایش ها است. جهت راه اندازی و اجرای این سیستم در هر بخش نیاز به یک سری زیر ساخت با حداقل استاندارد ها می باشد.
مزیت های استفاده از این سیستم در سالن کنفرانس باعث می شود تا کیفیت برگزاری جلسه و رضایت سخنرانان و دعوت شدگان تامین شود. در صورت هوشمند کردن جلسات در وقت، هزینه و حتی نیروی انسانی صرفه جویی می شود.
یکی از این تجهیزات سیستم صوت و میکروفون اتاق کنفرانس و دیگر ملحقات آن است و دیگری سیستم تصویر مانند ویدئو کنفرانس و ویدئو پروژکتور و دیگر ملحقات آن می باشد. ضمنا سالن کنفرانس که محل نصب و راه اندازی این تجهیزات می باشد هم باید دارای ویژگی ها و استاندارد هایی باشد

منحصرا طراحی سالن همایش و کنفرانس تحت شرایط خاصی انجام می پذیرد تا در نهایت فضایی مهیا گردد که جلسه روان و بدون مشکل اذیت کننده ای برگزار شود.در مورد شرایطی مانند نور،تهویه، میز ها و صندلی ها،جایگاه سخنرانی و غیره در ادامه بیشتر سخن به میان می آید.
     •   اولین مورد که می بایست در طراحی داخلی سالن کنفرانس مورد نظر قرار گیرد دیوار ها ،کف و سقف عایق صوت می باشند.
      •    نور محیط باید هوشمندانه تنظیم شده باشد که در طول برگزاری جلسه درصورتیکه نیاز به نمایش تصاویر و اسلاید توسط ویدئو پروژکتور یا صفحه نمایش شد،نور به مقدار دلخواه و در نقطه دلخواه قابل تنظیم باشد.
      •    می بایست کف پوش و سینی عبور کابل در کف در صورت نیاز جهت مسیر عبور کابلهای شبکه ،برق و برق اضطراری و دوربین ها انجام گردد.
      •    میز اتاق کنفرانس از یک اصول کلی تبعیت می کند و آن این است که سمتی از میز که بالاسر اتاق می باشد جهت مدیران و روسای جلسه و کنفرانس اختصاص می یابد و میز طوری طراحی می شود که همهی مدعوین به سمت پرده و صفحه نمایش دید کافی و کامل داشته باشند. همچنین جهت جایگذاری مانیتور ها و میکرو فون ها و اتصالات که باید روی میز باشند هم فضا فراهم باشد .
    •    در صورت وجود پارکینگ مناسب و تجهیز شدن آن به دستگاه کنترل تردد به همراه Tag & Reader  هوشمند، موجب صرفه جویی در نیروی انسانی خواهد شد.
 •    با نصب دستگاه کنترل تردد به اتاق کنفرانس می توانید از مزیت های متعدد آن بهره ببرید مانند :
   فرض کنید برایتان مهم است که بدانید کدام یک از اشخاص دعوت شده در همایش و کنفرانس حضور داشته یا نداشته اند که با این دستگاه مقدور می باشد. 
-    در صورتیکه حضور در سالن کنفرانس یا همایش فقط مختص یک عده خاص باشد، می توانید با تعریف اثرانگشت،چهره و یا توزیع کارت هوشمند و حتی در صورت مقدور نبودن این اعمال می توانید پین کد هر کارت را به تلفن همراه او بفرستید تا در موقع حضور در محل کنفرانس کارت ها طبق پین کد ها تحویل و به سالن کنفرانس وارد شود.
-     مورد بعدی اینکه برفرض شما نمی خواهیدکه در طول برگزاری جلسه یا کنفرانس باورود کسی جلسه مختل شود پس شما می توانید درب را همزمان با شروع به صورت اتوماتیک قفل کنید.
           


ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: علت کارنکردن میکروفون پاناسونیک - علت عملکرد ناقص دوربین های سیستم کنفرانس پاناسونیک- علت کارنکردن میکسر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر پاناسونیک - علت خاموش شدن رکوردر سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هماهنگ نبودن دوربین و میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک- سوختن تغذیه سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هنگ کردن سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن پورت میکروفون کنفرانس پاناسونیک - اختلال در میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک - مشکلات نصب نادرست سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن بلندگو سیستم کنفرانس پاناس
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین