تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 12798
بازدید ماه: 12798
بازدید کل: 5966921
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۲:۴۵ تعداد مشاهده: 496 بار
دسته مقاله:
خواندنی های جذاب در مورد بلندگو مانیتور پاناسونیک عنوان مقاله:
ایران پاناسونیک توسط:
خواندنی های جذاب در مورد بلندگو مانیتور پاناسونیک چکیده مقاله:

خواندنی های جذاب در مورد بلندگو مانیتور پاناسونیک







بلندگو مانیتور پاناسونیک


اسپیکر مانیتور ها به این دلیل در استودیوها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، که قرار است از آنها برای میکس و مَستر  آثار موسیقی و سینمائی استفاده شود. این ها بلندگوهائی نیستند که فقط برای لذت بردن و پارتی کردن از آنها استفاده شود! اسپیکر مانیتور ها  وسیله هستند که یک صدابردار و یا آهنگساز می تواند با آنها در مورد  زیبائی ها و اتمام کارش تصمیم بگیرد. چراکه با این بلندگوها صدا زیر ذره بین می رود و جز به جز آن قابل شنیدن می شود و هیچ خطائی از گوش پنهان نمی ماند.

در اسپیکر مانیتورهای پاناسونیک سعی شده تا صدا تا سرحد امکان بدون هیچ تغییری پخش شود. و هیچ موردی غیر از آنچه که لازم است شنیده نشود! چراکه تقریبا تمام اسپیکرهایِ دنیا، صدا را در زمان پخش دستخوش تغییراتی می کنند. البته در بسیاری از موارد اینکار به صورت تعمدی انجام می شود. چراکه سازندگان بلندگو قصد دارند با زیبائی کاذب و بزک کردن صدا، محصولشان را راحتر بفروشند. و یا با تغییرتی حرفه ای در ساختار هر بلندگو آنرا برای محیط تخصصی اش آماده کنند به عنوان مثال: بر روی بلندگوهائی که قرار است در یک سالن سینما نصب شوند، تغییراتی اعمال می کنند تا صدا در فضای سینما جذابتر شنیده شود، هرچند غیر واقعی تر!!! و یا همین تغییرات غیر واقعی و جذاب را در مورد اسپیکرهای ماشین انجام می دهند...




ایران پاناسونیک
 



کلمات کلیدی: هدست پاناسونیک - میکروفون پاناسونیک - صدای قوی - کیفیت بالا - هدست وایرلس -مانیتور پاناسونیک.ویدئو پروژکتور پاناسونیک.
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین