تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1863
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1863
بازدید ماه: 1863
بازدید کل: 5955986
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۵:۱۹ تعداد مشاهده: 405 بار
دسته مقاله:
نقش ویدئو وال پاناسونیک در دور بین مدار بسته عنوان مقاله:
ایران پاناسونیک توسط:
نقش ویدئو وال پاناسونیک در دور بین مدار بسته چکیده مقاله:

نقش ویدئو وال پاناسونیک در دور بین مدار بسته



نقش ویدئو وال پاناسونیک (Video Wall) در دوربین مداربسته


به نقش ویدئو وال (Video Wall) پاناسونیک در دوربین مداربسته می پردازیم. برای دستیابی به اهداف نظارتی و امنیتی در مکان ها و سازمان های بزرگ از جمله فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و مترو، مراکز پلیس و کنترل ترافیک به دلیل استفاده از دوربین های  متعدد معمولا اتاق هایی با نام اتاق مانیتورینگ در نظر گرفته می شوند. با وجود این اتاق ها نظارت و کنترل تصاویر ارسالی از دوربین های مداربسته با دقت و کیفیت بهتری انجام می گردد.  قاعدتا با وجود تعداد دوربین بالا در این مکان ها نیازمند مانیتور هایی برای مشاهده تصاویر دوربین ها خواهید بود به نحوی که به طور دقیقی بتوان از جزئیات رخداد ها در نقاط مختلف اطلاع یافت.

در برخی از اتاق های مانیتورینگ از سیستم هایی با نام ویدئو وال (Video Wall) برای نمایش تصاویر استفاده می کنند در این مقاله قصد داریم تا شما را با این تکنولوژی آشنا نماییم. ویدئو وال پاناسونیک یک سیستم پردازشگر و یک نمایشگر بزرگ است که شامل بستری از پروژکتور ها و مانیتور هاست که به صورت واحد عمل می کنند. در مقایسه با یک مانیتور معمولی، ویدئو وال ها ی پاناسونیک به طور معمول اندازه تصویر بسیار بزرگتر و با تعداد پیکسل های بیشتری را ارائه می دهند. زیرا از کنار هم قرار گرفتن صفحات متعدد برای تشکیل یک تصویر بهره می برند. ویدئو وال ها برای نمایش تصاویر بسیار بزرگ که در مانیتور های معمولی جا نمی شوند مناسب هستند.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: علت پیکسل سوختگی ویدیووال پاناسونیک - علت پیکسل سوختگی مونیتور صنعتی پاناسونیک - علت کیفیت پایین تصویر ویدیووال - علت کیفیت پایین تصویر مونیتور صنعتی پاناسونیک - علت روشن نشدن ویدیووال پاناسونیک - علت روشن نشدن مونیتور صنعتی پاناسونیک - علت قطعی صدا مونیتور صنعتی پاناسونیک- علت قطعی صداویدیووال پاناسونیک - علت درست کارنکردن پورت های مونیتور صنعتی پاناسونیک - علت درست کارنکردن پورت های ویدیووال پاناسونیک - علت قطع شدن ناگهانی تصویر مونیتور صنعتی پاناسونیک - علت قطع شدن ناگهانی تصویر ویدیووال پانا
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین