تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1768
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 12335
بازدید ماه: 12335
بازدید کل: 5966458
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۱:۴۴ تعداد مشاهده: 479 بار
دسته مقاله:
مطالب خواندنی آمپلی فایر پاناسونیک عنوان مقاله:
ایران پاناسونیک توسط:
مطالب خواندنی آمپلی فایر پاناسونیک چکیده مقاله:

مطالب خواندنی آمپلی فایر پاناسونیک


آمپلی فایر پاناسونیک

بطورکلی آمپلی فایرهای خانگی پاناسونیک به دو بخش استریو  و سینمائی تقسیم بندی می شوند. که در این دسته بندی از آمپ های سینمائی، همانطور که از نامشان پیداست برای فیلم دیدن، و از آمپ های استریو برای موسیقی شنیدن استفاده می کنند. البته این امر بدان معنا نیست که نشود با یک آمپ سینمائی، به موسیقی گوش داد.
همچنین آمپلی فایرهای با کیفیت استریو به دو گروه های-فای و های-اند تقسیم می شوند. که در این بخش بندی به آمپ های رده بالاتر و لاکچری  های-اند می گویند.
نکته قابل توجه در مورد خرید آمپلی فایرها این ست که توجه داشته باشید که انتخاب آمپلیفایر از یک سطحی به بالاتر کاملا سلیقه ای است. و البته بسته به نوع اسپیکرها! چراکه امروزه فناوری و دانشِ کمپانی هایِ در حال رقابت تاحدِ زیادی به یکدیگر نزدیک شده است.

وظیفه اصلی آمپلی فایر بهبود کیفیت صدا است .صدای تولیدی توسط هر دستگاه صوتی به تنهایی قابل شنیدن نیست.

بنابراین صدا باید به آمپلی فایر فرستاده و طی چند مرحله تقویت و تفکیک سازی شود، سپس به بلندگو ها در هر کانال ارسال شود.

از آمپلی فایر یا پیجینگ می توانید برای مکان های مختلفی استفاده نمایید تا علاوه بر علائم هشدار در موارد ضروری بتوانید از آن برای ارتباط با بخش های مختلف یک سازمان بزرگ نیز استفاده نمایید.



ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت کارنکردن میکروفون پاناسونیک - علت عملکرد ناقص دوربین های سیستم کنفرانس پاناسونیک- علت کارنکردن میکسر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر پاناسونیک - علت خاموش شدن رکوردر سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هماهنگ نبودن دوربین و میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک- سوختن تغذیه سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هنگ کردن سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن پورت میکروفون کنفرانس پاناسونیک - اختلال در میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک - مشکلات نصب نادرست سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن بلندگو سیستم کنفرانس پاناس
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین