تاریخ امروز: پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 994
بازدید دیروز: 1521
بازدید هفته: 9532
بازدید ماه: 39867
بازدید کل: 3155025
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ --- ۱۰:۳۹ تعداد مشاهده: 74 بار
دسته مقاله:
پاناسونیک و راه حلی برای یکپارچه کردن دفاتر متعدد عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
پاناسونیک و راه حلی برای یکپارچه کردن دفاتر متعدد چکیده مقاله:

پاناسونیک و راه حلی برای یکپارچه کردن دفاتر متعدد

کنترل و اداره چندین دفتر دور از دفتر مرکزی از طریق یک شبکهIP
کلیه مشاغل و حرفه ها قادرند از یک سیستم شبکه ای قابل اعتماد، کم هزینه در شبکه داخلی شرکت با کاربری آسان بهره مند شوند. ویژگی هایی  مانند استفاده از خطوط E&M  و  Voice Over IP قادر است بطور قابل ملاحظه ای هزینه ها را کاهش دهد و با استفاده از شبکه داخلی شرکت دسترسی آسانی را برای کارکنان فراهم آورد.
سیستم هایبرید سانترال پاناسونیک با قابلیت پشتیبانی پروتکل QSIG  این امکان را به کاربران می دهد تا با برقراری ارتباط داخلی بین چندین مکان مجهز به سانترال پاناسونیک یک سیستم بزرک مجازی تلفن ایجاد کنید و به عملکردهای پیشرفته تری داشته باشید.
با افزودن یک شبکه به سیستم سانترال پاناسونیک کنونی شعب خود ، قادر خواهید بود از دفتر مرکزی خود ، کل سیستم IP-PBX شرکت را تحت کنترل داشته باشید حتی اگر دفاتر فروش ، شعب شرکت و کارخانه در مکانهای دیگری واقع شده باشند.
این ویژگی باعث بهبود مدیریت می شود.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین