تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 944
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11511
بازدید ماه: 11511
بازدید کل: 5965634
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ --- ۱۷:۳۳ تعداد مشاهده: 940 بار
دسته مقاله:
راهنمای خریدسانترال پاناسونیک مناسب عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
راهنمای خریدسانترال پاناسونیک مناسب چکیده مقاله:

راهنمای خریدسانترال پاناسونیک مناسب


ابتدا باید تعداد خطوط شهری مورد نیاز جهت پاسخگویی و تماس با بیرون را در نظر گرفت. زیرا سانترال ها برای تعداد مشخصی از خطوط شهری تولید شده اند و ظرفیت مشخصی از نظر تعداد خط شهری دارا می باشند.

موضوع بعدی در نظر گرفتن تعداد داخلی های مورد نیاز است. در این بخش باید در نظر داشته باشیم ما به چه داخلی هایی و با چه امکاناتی نیاز داریم. نوع استفاده از داخلی را باید مشخص نمود.سیستم سانترال پاناسونیک قابلیت های متنوع و جذابی داردکه ممکن است ما به بخشی از آن های نیاز داشته باشیم و بخشی مورد استفاده ما نباشد. پس ما باید امکاناتی که میخواهیم روی سیستم تلفنی داشته باشیم را مشخص نماییم. به طور مثال، تلفن گویا، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، دربازکن، باطری بکاپ سانترال و ... امکاناتی هستند که روی یک سانترال می تواند وجود داشته باشد حال باید بدانیم به کدام یک از این قابلیت ها نیاز داریم تا بر اساس بودجه و هزینه ای که میخواهیم داشته باشیم، سانترال مناسب و امکانات جنبی مورد نیاز را انتخاب نماییم.

اطلاعات بیشتر:
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین