تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 483
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 483
بازدید ماه: 14552
بازدید کل: 5968675
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ --- ۱۷:۲۷ تعداد مشاهده: 1061 بار
دسته مقاله:
رفع مشکل اشغالی تلفن در سانترال پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
رفع مشکل اشغالی تلفن در سانترال پاناسونیک چکیده مقاله:

رفع مشکل اشغالی تلفن در سانترال پاناسونیک

برای حل این مشکل از سیستم روتاری استفاده میکنند که به این صورت عمل میکند:
مشترك در صورتي كه چند خط تلفن در يك نقطه داشته باشد مي تواند يك خط را به عنوان سر شماره و خطوط ديگر را به عنوان زير گروه خط اول معرفي نمايد و بدين ترتيب از اشغال شدن خط تلفن جلوگيري نمايد.
نحوه عملكرد قابليت روتاري به اين شكل مي باشد، وقتي مشتري با شماره اي كه ما معرفي كرده ايم تماس مي گيرد در صورتيكه خط اشغال باشد به صورت خودكار تماسش به خط تلفن بعد منتقل مي گردد و با اين شرايط نه متوجه اشغالي خط مي شود نه نياز به تماس مجدد دارد

اين قابليت از چند جهت بسيار مفيد است. اول آنكه ما تنها يك شماره تماس به عنوان خط ويژه به مشتريان معرفي مي كنيم در حالي كه چند تماس روي اين خط مي توانيم داشته باشيم.

دوم آنكه با هزينه بسيار كم و فقط با داشتن چند خط آنالوگ در يك نقطه مي توانيم از اشغال شدن خطوط جلوگيري كنيم

اطلاعات بیشتر:

https://web.telegram.org/k/#-1092325641

https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180

 

ایران پاناسونیک
 



کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین