تاریخ امروز: پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 983
بازدید دیروز: 1521
بازدید هفته: 9521
بازدید ماه: 39856
بازدید کل: 3155014
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ --- ۱۷:۲۷ تعداد مشاهده: 38 بار
دسته مقاله:
رفع مشکل اشغالی تلفن در سانترال پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
رفع مشکل اشغالی تلفن در سانترال پاناسونیک چکیده مقاله:

رفع مشکل اشغالی تلفن در سانترال پاناسونیک


برای حل این مشکل از سیستم روتاری استفاده میکنند که به این صورت عمل میکند
مشترك در صورتي كه چند خط تلفن در يك نقطه داشته باشد مي تواند يك خط را به عنوان سر شماره و خطوط ديگر را به عنوان زير گروه خط اول معرفي نمايد و بدين ترتيب از اشغال شدن خط تلفن جلوگيري نمايد.
نحوه عملكرد قابليت روتاري به اين شكل مي باشد، وقتي مشتري با شماره اي كه ما معرفي كرده ايم تماس مي گيرد در صورتيكه خط اشغال باشد به صورت خودكار تماسش به خط تلفن بعد منتقل مي گردد و با اين شرايط نه متوجه اشغالي خط مي شود نه نياز به تماس مجدد دارد

اين قابليت از چند جهت بسيار مفيد است. اول آنكه ما تنها يك شماره تماس به عنوان خط ويژه به مشتريان معرفي مي كنيم در حالي كه چند تماس روي اين خط مي توانيم داشته باشيم.

دوم آنكه با هزينه بسيار كم و فقط با داشتن چند خط آنالوگ در يك نقطه مي توانيم از اشغال شدن خطوط جلوگيري كنيم


ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین