تاریخ امروز: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1150
بازدید دیروز: 1807
بازدید هفته: 1150
بازدید ماه: 4126
بازدید کل: 3357330
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ --- ۱۷:۱۵ تعداد مشاهده: 177 بار
دسته مقاله:
تلفن گویا عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
تلفن گویا چکیده مقاله:

تلفن گویا


اتفاقی که در یک تلفن گویا خواهد افتاد معرفی بخش های مختلف شرکت می باشد که مشتری با صرفه جویی در زمان خود و پرسنل سازمان بخش مورد نظر خود را را برای ارتباط انتخاب نماید.
دراین سیستم قابلیت هایی نظیر صف های خودکار نوبت دهی تماس، ارسال فکس به ایمیل، ارسال پیام به ایمیل و ... می تواند تلفن گویا شما را به یک منشی کامل برای شما تبدیل نماید که راه های ارتباطی مشتریان را بدون واسطه پرسنل مجزا به شما مرتبط می کند. ضمن صرفه جویی در منابع انسانی می توان انعطاف سازمانی بیشتری را در جهت سهولت مشتری به کار بست



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین