تاریخ امروز: سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2189
بازدید دیروز: 2399
بازدید هفته: 11284
بازدید ماه: 36249
بازدید کل: 3587124
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ --- ۱۷:۱۵ تعداد مشاهده: 340 بار
دسته مقاله:
تلفن گویا عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
تلفن گویا چکیده مقاله:

تلفن گویا


اتفاقی که در یک تلفن گویا خواهد افتاد معرفی بخش های مختلف شرکت می باشد که مشتری با صرفه جویی در زمان خود و پرسنل سازمان بخش مورد نظر خود را را برای ارتباط انتخاب نماید.
دراین سیستم قابلیت هایی نظیر صف های خودکار نوبت دهی تماس، ارسال فکس به ایمیل، ارسال پیام به ایمیل و ... می تواند تلفن گویا شما را به یک منشی کامل برای شما تبدیل نماید که راه های ارتباطی مشتریان را بدون واسطه پرسنل مجزا به شما مرتبط می کند. ضمن صرفه جویی در منابع انسانی می توان انعطاف سازمانی بیشتری را در جهت سهولت مشتری به کار بست



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین