تاریخ امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 949
بازدید دیروز: 1445
بازدید هفته: 5007
بازدید ماه: 42709
بازدید کل: 5946813
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ --- ۱۶:۰۳ تعداد مشاهده: 1001 بار
دسته مقاله:
انتخاب یک تلفن بیسیم خوب برای منزل عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
انتخاب یک تلفن بیسیم خوب برای منزل چکیده مقاله:
با توجه به استفاده روزافزون از تلفن‌همراه در کشور٬ تلفن ثابت همچنان جایگاه خود را برای تامین نیازهای ارتباطی حفظ کرده و حجم بالایی از تماس‌های تلفنی همچنان با این وسیله کارآمد انجام می‌پذیرد.

انتخاب یک تلفن بیسیم خوب برای منزل

تلفن بیسیم KX-TGF380یکی از تلفن‌های باکیفیت است که از قابلیت‌های بسیار خوبی برای استفاده در هر محیط بهره می‌برد. این مدل تلفن دارای دو گوشی است که یکی از آن‌ها رومیزی و دیگری بیسیم است که می‌تواند دو نوع کاربری متفاوت را پشتیبانی کند. اگر منزل یا محیط کار شما بزرگ است و نیاز به دو گوشی بیسیم دارید اصلا نگران نباشید، پاناسونیک با تولید تلفن بیسیم KX-TGF382  نیاز شما را مرتفع کرده است. 
با توجه به تکنولوژی DECT ۶.۰ که در این تلفن به کار گرفته شده، می‌توانید تعداد گوشی‌های بیسیم آن را تا ۶ عدد ارتقا دهید. بین گوشی‌های بیسیم و تلفن رومیزی قابلیت تماس داخلی و یا انتقال تماس وجود دارد. این تکنولوژی روی فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز کار می‌کند که مختص به تلفن‌های بیسیم است و با سایر دستگاه‌های بیسیم مانند موس‌ها و مودم‌های وایرلس تداخل ندارد و در استفاده همزمان این دستگاه‌ها نویز نخواهید داشت.
امنیت در تماس با تلفن بیسیم در این تلفن حفظ شده و با رمزگذاری بین واحد پایه و گوشی بیسیم استراق سمع غیرممکن است. برد در این نوع تلفن‌ها نسبت به مدل‌های قبلی افزایش یافته و شما با آزادی عمل بیشتری می‌توانید در هنگام مکالمه در منزل حرکت کنید و همزمان به کارهای دیگر خود برسید.
قابلیت روم مانیتورینگ (Room Monitoring) یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد در این تلفن است که می‌تواند برای خانه‌هایی که کودک دارند بسیار مناسب باشد. اگر تلفن بیسیم را در اتاق کودک قرار دهید به محض دریافت صدای گریه، گوشی به تلفن رومیزی آلارم می‌دهد تا شما متوجه شوید و به اتاق کودک بروید.
از دیگر قابلیت‌های خاص این مدل می‌توان به استفاده از آن در صورت نبود برق اشاره کرد. بسیاری از کاربران تلفن بیسیم از قطعی تماسشان در زمان قطعی برق شکایت می‌کنند. شما با قرار دادن باتری قابل شارژ Ni-MH اندازه AAA (R۰۳) در تلفن رومیزی می‌توانید در هر زمانی از این تلفن استفاده کنید.
این تلفن برای استفاده سالمندان نیز بسیار مناسب است. سه کلید برای دسترسی سریع به شماره‌های پر کاربرد روی تلفن رومیزی قرار دارد که برای سالمندانی که نمی‌توانند شماره‌گیری کنند قابلیت خوبی است تا تنها با فشردن یک کلید بتوانند با فرزندان خود تماس بگیرند.
شما می‌توانید از حالت شب این تلفن برای تایم استراحت خود بهره بگیرید. کارکرد این قابلیت به این صورت است که می‌توانید تلفن خود را به حالت سکوت در آورید تا در زمان استراحتتان آرامش منزل بهم نخورد. اما این قابلیت در این مدل پیشرفته‌تر است و شما می‌توانید گروهی از مخاطبان که ممکن است با شما کار ضروری داشته باشند را تعیین کنید تا تنها در صورت تماس آن‌ها تلفن زنگ بخورد.
یکی از قابلیت‌هایی که اکثر کاربران  به دنبال آن هستند، منشی تلفنی است. این مدل مجهز به یک منشی تلفنی اتوماتیک است که پس از چند زنگ و عدم پاسخ شما می‌تواند پیغام مخاطب را ضبط کند. حافظه این مدل تلفن برای ضبط و ثبت پیغام ۴۰ دقیقه است که در بین تلفن‌های بیسیم ظرفیت بالایی محسوب می‌شود.
صفحه نمایش بزرگ روی تلفن رومیزی که دارای نور پس‌زمینه است خوانایی شماره و سایر المان‌های روی صفحه را بسیار آسان می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید زاویه این نمایشگر را تغییر دهید تا بهترین دید را نسبت به جایگاه خود داشته باشید.
در هنگام خرید تلفن‌های بیسیم پاناسونیک توجه داشته باشید که خرید آن از یک شرکت معتبر یکی از مهمترین نکات است.


ایران پاناسونیک

 

 

 



کلمات کلیدی: کس -فکس پاناسونیک - فکس پاناسونیک لیزری - فکس پااناسونیک حرارتی - فکس پاناسونیک رولی - فکس پاناسونیک بی سیم تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک شبکه های بی سیم ، شبکه های کابلی ، کیفیت سرویس (QoS ) ، فرکانس رادیویی (RF ) ، دستگاه مرکزی (AP-Access Point ) European – ETSI , Digital subscriber line – DSL ,Bacs station – Institute of Electrical and Electronics BS – IEEE , Metroplitan area network Telecommuni
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین