تاریخ امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 240
بازدید دیروز: 1643
بازدید هفته: 7145
بازدید ماه: 7145
بازدید کل: 5961268
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ --- ۱۶:۵۳ تعداد مشاهده: 1351 بار
دسته مقاله:
راهنمای استفاده از ریش تراش عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
راهنمای استفاده از ریش تراش چکیده مقاله:

راهنمای استفاده از ریش تراش

به طور کلی روش استفاده از ریش تراشهای برقی بسیار آسان می باشد.با این حال ، نکاتی را در مورد طرز استفاده از ریش تراشهای برقی و نحوه حرکت این دستگاهها بر روی صورت را ارائه می نمائیم.
دو نوع از ریش تراشهای برقی در بازار وجود دارد. فویل و ریش تراش روتاری . این دو نوع از نظر طرز کاربرد و اصلاح صورت دارای تفاوتهایی می باشند.آنها از نظر حرکت تیغه های اصلاح و نحوه گرفتن تارهای مو با هم تفاوت دارند.نوع ریش تراش فویلی دارای تیغه هایی با شکل حرکتی رو به جلو و عقب می باشد. در حالی که در مدل روتاری ، حرکت تیغه ها به صورت دایره ای و چرخشی می باشد.
مدل فویلی به هنگامی که شما در جهت بالا و پایین ریش خود را اصلاح می نمائید ، بهترین کارایی را داشته و بهترین نتیجه را در مورد اصلاح صورت ارائه می نماید.مدل روتاری زمانی که شما ریش تراش را به شکل دوار حرکت می دهید بهترین نتیجه را در اصلاح صورت بدست می آورد.شما می توانید برای اطمینان از صاف بودن صورت خود بارها این حرکتها را ادامه داده و قسمتهای ناصاف را بارها اصلاح نمائید.
به طور کلی پست صورت شما باید به یکی از این مدل های عادت کند تا بهترین نتیجه را از دستگاه بگیرید. مدت ۱ ماه برای عادت صورت شما با دستگاه میتواند طول بکشد و در این زمان شما نباید از روش دیگری مثل تیغ و یا دستگاه دیگری استفاده کنید. شما می توانید با در نظر گرفتن ضخامت موهای صورت خود و جهت رویش آنها ، بهترین مدل تیغه را انتخاب نموده و بهترین حرکت را برای آن قسمتها برگزینید.

انواع پوست

برخی از افراد دارای پوستهای بسیار حساسی می باشند که با استفاده نمودن از ریش تراشهای برقی ، صورت آنها دچار ناراحتی می شود.استدلال می شود که مدل فویلی بهترین دوست برای پوستهای حساس بوده و می تواند با کمترین درجه صدمه رسانی این نوع پوستها را اصلاح نماید.اما بازهم کیفیت ریش تراش در این زمینه حرف اول را خواهد زد.
اگر شما دارای پوستی حساس هستید،اگر دارای گردنی با پوست حساس و نوع رویش موی مختلف هستید می توانید از ریش تراشهای برقی مناسب برای این قسمت از پوست خود استفاده نمائید.
اصلاح در حالتهای خشک و یا تر
بسته به مدل ریش تراش برقی خود می توانید اصلاح مرطوب و یا خشک را تجربه نمائید. چندین مدل ریش تراش های مدل پاناسونیک به شما اجازه می دهند که هر دو نوع اصلاح خشک و مرطوب را تجربه نمائید. شما می توانید با آماده سازی صورت خود در هر دو حالت بهترین اصلاح را داشته باشید.

کتابچه راهنما

مردها به صورت روزانه اصلاح صورت خود را انجام داده و نیازمند دانستن تمامی اطلاعات در زمینه بکارگیری دستگاه ریش تراش خود می باشند. در پاره ای از موارد بکارگیری کتابچه راهنما می تواند بهترین اصلاح را برای شما به ارمغان آورد.
کتابچه راهنما برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه ریش تراش می باشد. به یاد داشته باشید که دستورالعملهای ذکر شده در این کتابچه بیشترین اثر را بر کیفیت اصلاح صورت شما خواهد داشت.شما با بکارگیری این کتابچه راههای حفاظت از دستگاه ریش تراش خود را خواهید آموخت.

چگونه می توان یک اصلاح مرطوب را تجربه نمود؟

اول از هرچیز بعد از بیداری به مدت 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا پف و ورم پوست شما از بین برود. این کار باعث صاف شدن سطح پوست شما شده و حجم بیشتری از موی صورت شما برای اصلاح شدن در دستگاه ریش تراش قرار می گیرد.
قبل از استفاده نمودن از ژل و یا کرم ، می بایست صورت خود را به طور کامل مرطوب نموده و با آب گرم شستشو دهید. این کار باعث حرکت بهتر دستگاه ریش تراش بر روی پوست شما شده و بهترین اصلاح را ایجاد می نماید.
ژل مرطوب کننده را به مقدار لازم بر روی پوست صورت و گردن خود مالیده و ماساژ دهید. این کار باعث صاف شدن سطح پوست صورت و گردن شده و باعث کاهش تحریک پذیری پوست بعد از اصلاح صورت می گردد.
کوتاه بودن مو باعث ایجاد شدن مشکلاتی در برخی از افراد می گردد. این مشکلات مانند ، خوب اصلاح نشدن سطح پوست و تحریک شدن پوست می باشد. برای اجتناب از این مورد ، بهتر است که جهت حرکت ریش تراش را بر خلافجهت رویش موهای صورت قرار داده و به صورت ملایم آن را حرکت دهید.
چگونه می توان یک اصلاح خشک ار تجربه نمود ؟
اصلاح خشک باعث صرفه جویی در زمان شده و به صرفه می باشد.برخلاف روش اصلاح مرطوب در این روش سطح پوست باید کاملاٌ خشک باشد.خشک نمودن کامل پوست باعث بیرون آمدن موهای پوست صورت از غلاف پوست شده و اصلاحی کامل و بدون تحریک پذیری پوست را ایجاد می نماید.
از لوسیونها مخصوص اصلاح خشک استفاده نمائید. این کار کمک بیشتری برای تجربه یک اصلاح خشک می باشد. این الزامی نمیباشد اما استفاده از این لوسیونهای مخصوص باعث می شود که موهای سطح پوست صورت در حالت ایستا تری قرار گیرند و اصلاحی کامل و رضایت بخش را حاصل نمایند.
نگهداری نمودن از قسمت سر و تیغه های ریش تراش

شما تنها زمانی می توانید یک اصلاح خوب و کامل را تجربه نمائید که تیغه ها و قسمت سری ریش تراش شما به صورت کامل تمیز شده و از هر گونه خرابی و عیب دور باشد.برخی از ریش تراش ها دارای پایه تمیز کننده در زمان بعد از اصلاح صورت می باشند که با یک مایه روان و پاک کننده اقدام به تمیز نمودن قسمت کلاهک و تیغه های ریش تراش می نماید

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک - تیغه - سری - موتور ریش تراش - مکانیک ریش تراش -
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین