تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1719
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 12189
بازدید ماه: 49891
بازدید کل: 5953995
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ --- ۱۶:۴۲ تعداد مشاهده: 825 بار
دسته مقاله:
سری دوربین های مداربسته حرفه ای i-PRO Extreme X پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
سری دوربین های مداربسته حرفه ای i-PRO Extreme X پاناسونیک چکیده مقاله:

سری دوربین های مداربسته حرفه ای i-PRO Extreme X پاناسونیک

سری دوربین های مداربسته حرفه ای i-PRO Extreme X با تحلیلگر ویدئویی سازگار با حمل و نقل شهری با دو عضو جدید به روز شدند. دوربین های مداربسته PTZ پاناسونیک با نام های WV-X6531N و WV-X6511N با بهبود لنز و سنسور تصویربرداری جدید و پشتیبانی از فرمت های ویدئویی H.264 و H.265 از تصاویر باکیفیتی برخوردار خواهند بود. که با کدک تصویری H.265 در صحنه های شلوغ تا ۷۰ درصد و در صحنه های ساکن تا ۹۰ درصد در فضای ذخیره سازی و پهنای باند مصرفی صرفه جویی به عمل می آید.
دوربین های مداربسته جدید پاناسونیک قادرند در نور کم تا ۰٫۰۱۵ لوکس کارایی بالا داشته باشند. توانایی ضبط تصاویر با گردش ۳۶۰ درجه پیوسته افقی و بهره گیری از زوم اپتیکال ۴۰X در این دوربین مداربسته PTZ در کنار سنسور ژیروسکوپ (سنجش زاویه) منجر به خلق قابلیتی جدید شده است.قابلیتی تحت عنوان IZS یا تثبیت زوم هوشمند (Inteligent Zoom Stablization) که می تواند تصویر برداری با زوم بالا را در محیط هایی مثل پل ها و محل های پر رفت و آمد را بسیار باکیفیت تر کند.
تحلیلگر ویدئویی به کار رفته در این سری دوربین مداربسته، حرفه ای تر از قبل و اختصاصا برای محیط های امنیتی و ترافیکی بهینه شده است تا نتایج را سریع تر تحلیل نماید. سنسور داخلی سنجش Gyro می تواند با خنثی سازی لرزش فیزیکی محیط، مشکل رایج دوربین های مداربسته PTZ را در زوم بالای ۴۰X در محیط پل ها و جاده های شلوغ به حداقل برساند.
دوربین مداربسته پاناسونیک می تواند محیطی تا شعاع ۱ مایل یا ۱۶۰۰ متر را پوشش دهد. به علاوه پوشش حباب شیشه ای این دوربین مداربسته با تکنولوژی ClearSight از باقی ماندن اثرات آب و غبار هوا روی دوربین مداربسته و تاثیر آن روی تصویر دوربین جلوگیری می نماید.
تحلیلگر ویدئویی دوربین مداربسته جدید  با تشخیص شرایط مشکوک محیطی در اتوبان، با اعلام هشدار به سیستم مدیریت ترافیک، سرعت عمل تصمیم گیران شهری را بالاتر می برد. مثلا تحلیلگر ویدئویی با تشخیص حرکت خودروها خلاف جهت مسیر اتوبان ها به سرعت به سیستم مدیریت راه ها هشدار خواهد داد.
دوربین مداربسته پاناسونیک WV-X6531N دارای رزولوشن ۱۰۸۰P فول HD و دوربین مداربسته پاناسونیک WV-X6511N با رزولوشن HD 720P می توانند با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و زوم اپتیکال ۴۰X به ضبط تصاویر بپردازند.

http://iranpanasonic.ir/Products/product.aspx?id=2720

قابلیت برجسته دیگر این سری دوربین مداربسته پاناسونیک به WDR با قدرت بالا بر می گردد. توان WDR دوربین مداربسته پاناسونیک تا ۱۴۴dB در کنار تکنیک هایی مثل نمایش شب/روز می تواند کارکرد دوربین مداربسته را در نور کم بسیار افزایش دهد. مثلا در حالت دید شب یا Night Vision می تواند در شدت نور ۰٫۰۰۰۷ تا ۰٫۰۱۱ لوکس امکان تصویربرداری میسر شده باشد.

سیستم چرخش دوربین مداربسته سری جدید به دلیل برخورداری از کنترلر دنده ای و گیربکسی عمری بیشتر از ۳ برابر موتور دوربین های مداربسته PTZ (چرخشی) رایج خواهد بود.

در آخر هم باید به استاندارد IP66 و IK10 اشاره کنیم که قاعدتا برای دوربین مداربسته برای محیط های شهری قابلیتی عادی  به حساب می آید.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180
ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: پاناسونیک - ایران-PANASONIC CCD-LENZ لنزدوربین پاناسونیک- پایه دیواری دوربین پاناسونیک- برد دوربین پاناسونیک – منبع تغذیه دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین