تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 252
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 252
بازدید ماه: 14321
بازدید کل: 5968444
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ --- ۱۲:۴۴ تعداد مشاهده: 1892 بار
دسته مقاله:
تبدیل پالس به تن در تلفن سانترال پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
تبدیل پالس به تن در تلفن سانترال پاناسونیک چکیده مقاله:

تبدیل پالس به تن در تلفن سانترال پاناسونیک



سیگنال های ارتباطی به دو قسمت تن و پالس تقسیم بندی شده اند و سانترال پاناسونیک قادر است از دو سیگنال ارتباطی مذکور در برقراری تماس، استفاده کند. با پیشرفت علم سیگنال پالس منسوخ شد و تکنولوژی جدیدی جای آن را گرفت که بزرگترین علت این تغییر را شاید کارایی پائین و سختی در برقراری ارتباط در سیستم پالس نام برد. پاناسونیک با توجه به نیاز هر شرکتی بهره گیری از دو سیستم را فراهم نموده که در واقع همان کد 107 سانترال است که با فعال و یا غیر فعال کردن آن مشخص می شود کدام سیگنال روی کار باشد.
پیش فرض دستگاه سانترال  همانطور که از آن انتظار می رود سیستم تن است اما گاهی ممکن است تلفن متصل به آن قادر به شماره گیری در این حالت نباشد که برای این منظور با برنامه ریزی سانترال و فعال نمودن سیستم پالس از این ویژگی استفاده می شود. این مرکز تلفن با تن و پالس امکان برقراری ارتباط را داشته اما برای انجام امور و برقراری تماس باید یکی از دو روش را انتخاب کرد. 24 داخلی قابل تعریف در سانترال کم ظرفیت مانند مدلKX-TES824  در تبدیل پالس به تن سانترال پاناسونیک به 3 قسمت کلی تقسیم می شوند که هر قسمت می تواند 2 نوع سیگنال را دریافت نماید و در هنگام برنامه ریزی باید یکی از آن دو سیگنال را انتخاب کند. با فعال کردن شماره این دریافت کننده سیگنال، مشکل بر طرف می شود.

اطلاعات بیشتر:
https://www.facebook.com/IranPanasonic-181084852026180


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک-کس -فکس پاناسونیک - فکس پاناسونیک لیزری - فکس پااناسونیک حرارتی - فکس پاناسونیک رولی - فکس پاناسونیک بی سیم تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک شبکه های بی سیم ، شبکه های کابلی ، کیفیت سرویس (QoS ) ، فرکانس رادیویی (RF ) ، دستگاه مرکزی (AP-Access Point ) European – ETSI , Digital subscriber line – DSL ,Bacs station – Institute of Electrical and Electronics BS – IEEE , Metroplitan area net
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین