تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2371
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 2371
بازدید ماه: 2371
بازدید کل: 5956494
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ --- ۱۱:۴۰ تعداد مشاهده: 943 بار
دسته مقاله:
غول جدید پاناسونیک برای خاورمیانه عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
غول جدید پاناسونیک برای خاورمیانه چکیده مقاله:

غول جدید پاناسونیک برای خاورمیانه


 پاناسونیک برای آنکه از رقبای خود عقب نمانده باشد و بازار خاورمیانه را از دست ندهد،LCD/LED جدید خود را در سایز 85 اینچ برای این منطقه وارد بازار خواهد کرد. پاناسونیک  مدل TH-85X940M را برای بازار خاورمیانه در نظر گرفته است و به زودی این محصول را عرضه خواهد کرد.این تلویزیون جدید مجهز به یک پنل با تکنیک LED BACKLIGHT خواهد بود و قابلیت پشتیبانی از دقت 4K را نیز داراست. Shimpei Tsujigam مدیر بخش صوت وتصویر پاناسونیک گفت:این تلویزیون 85 اینچی تجربه یک نمایش عالی با دقت 4K را در سایز بزرگ به خانه های شما می آورد و این مدل از بهترین سیستم صوتی پاناسونیک بهره خواهد برد.ایشان همچنین اضافه کرده است که،طیف پشتیبانی از رنگ و دقت رنگ ها در این مدل به بهترین حالت خود تا کنون رسیده است و دقیق تر از همیشه خواهد بود. مدل جدید پاناسونیک به همراه یک عدد ریموت کنترل لمسی به همراه پد،4 عدد عینک 3D و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WIFI عرضه خواهد شد.

همچنین پاناسونیک برای استفاده بهتر از نمایش 4K نیز راهکارهای مناسبی را ارائه کرده است.به عنوان مثال سیستم عامل این تلویزیون قابلیت اتصال به شبکه های رسانه ایی آنلاین مانند Netflix را دارا خواهد بود که نمایش فیلم ها و سریال های متنوعی را در دقت 4k برای کاربران فراهم می کند. راهکار بعدی پاناسونیک استفاده از پورت HDMI 2.0 است که توانایی پخش دقت 4K را در فریم بالا فراهم می کند. پاناسونیک اعلام کرده است که از کدک های متنوعی در این مدل استفاده کرده است مانند کدک VP9و HEVC که قابلیت های فشرده سازی دقت های بالا را به خوبی برای پخش مهیا میسازد. استفاده از متد ها و موتورهای تقویت تصویر نیز در یک سال گذشته در بین برندها همه گیر شده است و پاناسونیک هم برای آنکه از قافله عقب نماند،موتور REMASTER 2 را برای ارتقاء تصویر این مدل در نظر گرفته است.



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پاناسونیک - ایران تلویزیون پاناسونیک - کنترل پاناسونیک - پلاسما پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - ال ای دی پاناسونیک - 4 کی پاناسونیک - 49 اینچ پاناسونیک - 55 اینچ پاناسونیک - 65 اینچ پاناسونیک -
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین