تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 831
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11398
بازدید ماه: 11398
بازدید کل: 5965521
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ --- ۱۱:۱۸ تعداد مشاهده: 899 بار
دسته مقاله:
هدفون بی‌سیم پاناسونیک مدل RP-WF950 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
هدفون بی‌سیم پاناسونیک مدل RP-WF950 چکیده مقاله:

هدفون بی‌سیم پاناسونیک مدل RP-WF950


هدفون بی‌سیم «پاناسونیک» (Panasonic) مدل « RP-WF950» محصولی فوق‌العاده است. ابعاد آن نسبتا بزرگ است و کاپ‌ها روی گوش را پوشش می‌دهند. وزن آن بسیار سبک است و با طراحی ارگونومیک، لحظاتی لذت‌بخش از گوش‌کردن به موسیقی را به شما هدیه می‌دهد.

عملکرد این هدفون در دو مرحله و به کمک یک فرستنده صورت می‌گیرد. ابتدا باید به‌واسطه‌ی کابل AUX پخش‌کننده‌ی موسیقی خود را به فرستنده متصل کنید تا امکان انتقال موسیقی فراهم شود. این فرستنده قادر است موسیقی را تا صد متر به هدفون منتقل کند. درنتیجه مجبور نیستید نزدیک به فرستنده باشید. منبع‌تغذیه‌ی هدفون به‌واسطه‌ی دو باتری نیم‌قلمی (AAA) فراهم و فرستنده به برق متصل می‌شود. قطر درایو اسپیکر ۴۰ میلی‌متر است و صدایی بسیار واضح و پرقدرت را پخش می‌کند. پاسخ فرکانسی از ۱۸ تا ۲۲۰۰۰ هرتز است و با طیف شنوایی انسان هماهنگی دارد.

یکی از کارایی‌های بسیار مهمی که این هدفون با فرستنده‌اش برایتان فراهم می‌کند، پخش موسیقی مستقیم از سیستم صوتی خانگی است. می‌توانید با کمک کابل AUX در صورتی که سیستم‌صوتی خانگی‌تان دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری باشد، فرستنده را به آن متصل کنید و صدای فایل در حال پخش را از هدفون بشنوید. در مجموع با تهیه‌ی این محصول، صاحب هدفونی خوش‌ساخت و جذاب خواهید شد که تا مدتی طولانی با شما همراهی می‌کند.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک-کس -فکس پاناسونیک - فکس پاناسونیک لیزری - فکس پااناسونیک حرارتی - فکس پاناسونیک رولی - فکس پاناسونیک بی سیم تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک شبکه های بی سیم ، شبکه های کابلی ، کیفیت سرویس (QoS ) ، فرکانس رادیویی (RF ) ، دستگاه مرکزی (AP-Access Point ) European – ETSI , Digital subscriber line – DSL ,Bacs station – Institute of Electrical and Electronics BS – IEEE , Metroplitan area net
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین