تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1253
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11820
بازدید ماه: 11820
بازدید کل: 5965943
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ --- ۱۶:۱۰ تعداد مشاهده: 567 بار
دسته مقاله:
راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات چکیده مقاله:

راهکارهای پاناسونیک برای اتاق جلسات


چرا پاناسونیک ؟
• ویدئوپروژکتورها و نمایشگرهای تخت بیسیم برای انعطاف پذیری جلسات و سخنرانی ها
• ارائه ی هرچه موثرتر با نمایشگرهای تعاملی-اینتراکتیو
• مشاهده ی بهتر تصاویر ویدئوپروژکتور با تکنولوژی Daylight View
فناوری بیسیم
ویدئوپروژکتورها و نمایشگرهای تخت بیسیم پاناسونیک برای اتصال به PC به هیچگونه کابلی نیاز ندارند. این بدان معنی است که شما هیچگونه نگرانی در رابطه با طول کابل نخواهید داشت و می توانید آسان و سریع آن را راه اندازی کرده و پس از ارائه جمع آوری نمائید

ویدئوپروژکتور های وایرلس با تکنولوژی Miracast
محتویات کامپیوتر شخصی، تبلت و موبایل های اندروید سازگار با Miracast، نظیر ویدیوهای Full-HD وب سایت ها، استریم های ویدیویی آنلاین و تصاویر پاورپوینت، با اتصال به آنها، به صورت همزمان قابل مشاهده بر روی صفحه نمایش می باشند.
شما می توانید هر دستگاه سازگار با تکنولوژی Miracast را بدون دسترسی به شبکه Wi-Fi و صرف نظر از کارخانه ی سازنده آن، به صورت مستقیم به ویدئوپروژکتور متصل نمائید.
این تکنولوژی موجب می شود نسل بعدی ویدئو پروژکتورهای وایرلس کیفیت بالا، راحت تر قابل استفاده باشند.

نمایشگرهای LED تخت Multi-touch
با استفاده از یک نمایشگر تعاملی می توانید موارد لازم را به مطالب خود اضافه کرده، اشکال و تصاویر را مارک کرده و سایر اقدامات را در طول پرزنت انجام دهید. این کار باعث جذابتر شدن ارائه و جلب توجه مخاطبین خواهد شد. علاوه بر این از کنفرانس از راه دور نیز پشتیبانی می کند.


تکنولوژی Daylight View
تکنولوژی Daylight View مشاهده ی تصاویر در روشنائی روز را میسر می سازد. حسگر نور تعبیه شده در آن با توجه به نور محیط، رنگ و میزان روشنائی را تنظیم می کند. این قابلیت بدون افزایش خروجی لامپ موجب مشاهده ی آسان تصاویر شده و مصرف برق را نیز کاهش می دهد. با استفاده از این سیستم تنظیمات می تواند به صورت دستی انجام شده و تصاویر بهینه شوند.

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک_کس -فکس پاناسونیک - فکس پاناسونیک لیزری - فکس پااناسونیک حرارتی - فکس پاناسونیک رولی - فکس پاناسونیک بی سیم تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک شبکه های بی سیم ، شبکه های کابلی ، کیفیت سرویس (QoS ) ، فرکانس رادیویی (RF ) ، دستگاه مرکزی (AP-Access Point ) European – ETSI , Digital subscriber line – DSL ,Bacs station – Institute of Electrical and Electronics BS – IEEE , Metroplitan area net
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین