تاریخ امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 364
بازدید دیروز: 1445
بازدید هفته: 4422
بازدید ماه: 42124
بازدید کل: 5946228
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ --- ۱۳:۰۶ تعداد مشاهده: 1388 بار
دسته مقاله:
نکات کلیدی در زمینه خرید جاروبرقی عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
نکات کلیدی در زمینه خرید جاروبرقی چکیده مقاله:

نکات کلیدی در زمینه خرید جاروبرقی

 

جاروبرقی در عین کوچک بودن یکی از مهم‌ترین وسائل خانگی محسوب می‌گردد. به همین دلیل شایسته است در خرید آن دقت زیادی صورت پذیرد.
جاروبرقی‌های موجود در بازار به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:
۱ جاروبرقی‌های کیسه دار
۲ جاروبرقی‌های بدون کیسه

جاروبرقی های کیسه‌دار
این دسته از جاروبرقی‌ها بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند و طی سالیان گذشته کم دردسرترین نوع جاروها را شامل شده‌اند
این گروه نیز خود شامل دو دسته‌اند:
الف جاروهای کیسه دائم
ب جاروهای کیسه یک بار مصرف

الف بیشتر جاروبرقی‌های کیسه‌دار بازار را این دسته به خود اختصاص می‌دهند و برندهای بسیار معتبری مانند پاناسونیک اکنون محصولات خود را با همین کیسه‌های دائمی و درجه یک تولید می‌نمایند. البته اکنون کیسه‌های یک بار مصرفی در بازار موجود است که با بیشتر جاروبرقی‌ها سازگاری دارد.
نکته مهم:
در انتخاب این دسته از جاروبرقی‌ها همیشه دقت فرمایید که سعی شود از برندهای معتبر خریداری نمایید و حتی‌الامکان محصولات اصلی خریداری نمایید.
توصیه ما خرید جاروهایی با توان حدود ۲۰۰۰ می‌باشد.
ب جاروهای با کیسه یک بار مصرف
۲ جاروهای بدون کیسه یاbagless
برخلاف تصور عامه که تصور می‌نمایند جاروهای بدون کیسه جدیدتر از جاروهای کیسه دار هستند باید به عرض برسانیم زمانی که حدود ۶۰ سال پیش جاروبرقی به شکل امروزی اختراع شد، جاروبرقی‌ها همه بدون کیسه بودند.
بعدها به دلیل کاهش شدید قدرت مکش جارو پس از چندبار استفاده و نیاز به تخلیه زباله‌ها در زمان‌های کوتاه مخترعان جاروهای کیسه‌دار را ابداع کردند و مزیت بزرگ این جاروها این بود که از ابتدا تا زمان پرشدن کیسه مکش یکنواختی را تجربه خواهید کرد و نیازی به تخلیه زود به زود جارو نمی‌باشد.
البته هیچ اصراری به خرید جاروی با توان بالا نداشته باشید چه بسا خرید یک جاروبرقی ۱۹۰۰ وات ژاپنی اصل بسیار بهتر از خرید یک جاروی ۲۵۰۰ مارک متفرقه چینی یا غیر اصلی می‌باشد.



ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت مکش پایین جاروبرقی پاناسونیک - علت سوختگی موتور جاروبرقی پاناسونیک - علت بوی سوختگی جاروبرقی پاناسونیک - علت پخش شدن گردوخاک داخل محفظه جاروبرقی پاناسونیک - تعمیرات تخصصی جاروبرقی پاناسونیک - تعمیرا ت تخصصی جاروبرقی ناسیونال - خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ناسیونال - علت روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک -علت روشن نشدن جاروبرقی ناسیونال -خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی پاناسونیک - علت صدای زیاد جاروبرقی چیست؟ علایم تمام شدن زغال جاروبرقی - رله جاروبرقی پاناسونیک - رله جاروبرقی ناسیونال - علت یکسره شد
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین