تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1485
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 11955
بازدید ماه: 49657
بازدید کل: 5953761
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ --- ۱۶:۲۷ تعداد مشاهده: 616 بار
دسته مقاله:
تکنولوژی 3LCD چیست عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
تکنولوژی 3LCD چیست چکیده مقاله:

تکنولوژی 3LCD چیست



3LCDیک تکنولوژی تولید تصویر رنگی است. در این روش نور تولید شده توسط لامپ ویدئو پرژکتور به سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) تجزیه می‌شود.

این کار توسط فیلتری به نام Dichroic که به نام آینه های Dichroic نیز شناخته می شوند، انجام می پذیرد. هر آینه طول موج خاصی از نور را از خود عبور می دهد و بقیه را بازتاب می کند. حال این نورهای تجزیه شده هر یک LCD Panel خاص خود را دارند. قابل ذکر است که LCD Panel بخشی است که سیگنال های الکتریکی را از منبع دریافت می کند تا تصویر خواسته شده را برای پخش تولید کند.

اکنون با داشتن سه پنل LCD که هر یک مربوط به رنگ خاصی است، می توان دقت و کیفیت تصاویر را بالا برد و کنترل کردن تصویر آسان می شود.
بعد از آنکه هر رنگ توسط LCD Panel خود، فیلتر و تنظیم شد، تمام اشعه های نوری مجدداً توسط منشور Dichroic ترکیب شده و تصویر نهایی را تشکیل میدهند که توسط لنز برای پخش روی پرده یا دیوار منتشر می شود.
و در پایان به همین دلیل است که برای شناخت کامل شدت روشنایی یک پروژکتور، تنها دانستن یک مقیاس روشنایی (بر حسب لومن) کافی نیست. بلکه باید هم روشنایی رنگی و هم روشنایی سفید هر دو قید شوند. این امر به این دلیل است که اگر روشنایی رنگی کمتر از روشنایی سفید باشد، ممکن است تصاویر تیره و کدر شوند و جزئیات خود را از دست بدهند.



ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: پاناسونیک - ایران-PANASONIC CCD-LENZ لنزدوربین پاناسونیک- پایه دیواری دوربین پاناسونیک- برد دوربین پاناسونیک – منبع تغذیه دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین