تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1295
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 1295
بازدید ماه: 15364
بازدید کل: 5969487
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ --- ۱۵:۲۵ تعداد مشاهده: 1015 بار
دسته مقاله:
معرفی تلفن های جدید پاناسونیک KX-PRS120,KX-PRW120 عنوان مقاله:
مدیر ارشد توسط:
معرفی تلفن های جدید پاناسونیک KX-PRS120,KX-PRW120 چکیده مقاله:

معرفی تلفن های جدید پاناسونیک KX-PRS120,KX-PRW120

معرفی تلفن های جدید پاناسونیک KX-PRS120,KX-PRW120
تلفن های جدید بی سیم پاناسونیک: هوشمند، ظریف و شیک
تلفن های بی سیم KX-PRS120 و KX-PRW120 محصول کمپانی پاناسونیک را میتوان تلفن های هوشمند، شیک و ظریف دانست که دارای طراحی فوق العاده ای میباشند. یک واسط گرافیکی کاربری زیبا که در یک صفحه ی LCD رنگی از نوع TFT قرار دارد که این اطمینان را به شما داده تا اعداد و متون بر روی این صفحه را بدون هیچ دردسری و به آسانی بخوانید. دکمه های بکار رفته در این مدل به صورتی است که شماره گیری را به صورت بسیار آسان برای شما فراهم ساخته است.
KX-PRW120 را میتوان انتخاب کاملی برای مشاغل حرفه ای دانست . این مدل دارای ظاهری ساده، باریک و شیک بوده که دقیقاٌ با تجهیزات مدرن سازگاری دارد.
دراین مدل از تکنولوژی Wi-Fiاستفاده شده است که میتواند قابلیت های محاوره ای شما را توسعه دهد. به وسیله ی یک
برنامه ی تلفن هوشمند، قادر خواهید بود تا از تلفن هوشمندتان به عنوان هندست در این مدل استفاده کنید. با این کار، در صورت دریافت یک تماس، دیگر نیازی نیست تا به محل تلفن هجوم برده و تلفن را پاسخ دهید. قابلیت انتقال آسان مکالمات تلفنی از یک تلفن به تلفن هوشمند، یا ایجاد یک کنفرانس تلفنی بین چندین هندست، از دیگر ویژگی های قابل توجه در این مدل میباشد.
پاناسونیک برنامه ای کاربردی را عرضه کرده  که از طریق اتصالات Wi-Fi میتوانید  تلفن هوشمند یا تبلت خود را به هندست در این مدل تبدیل کنید.  همچنین میتوانید به وسیله ی تلفن هوشمندتان یک تماس تلفنی را به وسیله ی خط مخابراتی برقرار کنید، که این کار باعث کاهش هزینه های ارتباطی تلفن هوشمند شما خواهد شد. حتی این ویژگی باعث میشود تا در مواقع عدم وجود سیگنال برای تلفن هوشمند خود، از خط مخابراتی برای برقراری تماس استفاده کنید
تمامی هندست های بکار رفته شده در این مدل، دارای کیفیت صدای بسیار شفاف و واضحی بوده و حتی در مواقع دور بودن از ایستگاه پایه ی تلفن هیچگونه کاهشی در کیفیت صدا صورت نمیگیرد، که این را باید قدردان سیستم تصحیح خطایی دانست که اجازه ی ایجاد مکالمات تلفنی را به صورت آسان و با کمترین نویز یا تداخل فراهم ساخته است. حتی زمانی که در حال صحبت با تلفن میباشید، در صورتی که صدایی در اطراف شما ایجاد شود مانند صدای جاروبرقی و ... هیچ گونه تداخلی را در کیفیت صدای مکالمات شما ایجاد نمیکند چرا که این صداها توسط سیستم تصحیح خطای بکار رفته در این مدل، خنثی خواهد شد.
مدل های جدید، همچنین دارای سیستم تنظیم صدا بوده که به شما اجازه ی تنظیم صدای گیرنده را به منظور شنود یک مکالمه ی آسان فراهم میسازد.
 علیرقم ظاهر کوچک و باریکی که این دو مدل دارند، آنها مجهز به ویژگی هایی میباشند که اجازه ی مدیریت آسان تماس ها را برای شما فراهم میسازد:
صفحه نمایش رنگی 2.2 اینچی از نوع TFT
قابلیت اتصال به تلفن هوشمند(فقط در سری KX-PRW)
کاهش قابل ملاحظه ی نویز و صدای زمینه
سیستم منشی پیشرفته با توانایی در ارسال هشدار به دستگاه دیگری مبنتی بر وجود یک تماس تلفنی
قفل کودک
زنگ بیداری پیشرفته
حافظه ی ذخیره سازی مخاطبین با حجم بالا

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پاناسونیک -تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین