تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1942
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1942
بازدید ماه: 1942
بازدید کل: 5956065
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ --- ۲۱:۰۹ تعداد مشاهده: 1252 بار
دسته مقاله:
سانترال پاناسونیک مدل KX-NS300 عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
سانترال پاناسونیک مدل KX-NS300 چکیده مقاله:

سانترال پاناسونیک مدل KX-NS300

این مدل دارای امکانات پیشرفته ای بوده و ظرفیت آن از 6 خط شهری آنالوگ و 18 خط داخلی تا 192 خط داخلی در یک سیستم واحد، قابل افزایش خواهد بود .یک سیستم ارتباطی یکپارچه با ویژگی های IP نظیر ارتباط تلفن همراه، صندوق صوتی و پست الکترونیکی یکپارچه، پیام های آنی (چت) و اطلاعات مربوط به حضور می باشد.
 KX-NS300پاناسونیک، مرکز تلفن هوشمند هایبرید است که یک سیستم ارتباطی IP، با هدف بهبود هزینه ها در شرکت های کوچک و متوسط ایجاد کرده و با پیکربندی انعطاف پذیر خود، امکان گسترش، مطابق با نیازهای شرکت را نیز فراهم می نماید همچنین برای کسب و کارهای سازمان های کوچک و متوسط مناسب است. این سیستم سازگاری و یکپارچگی کامل با سری سانترال های قبلی پاناسونیک از قبیل  TDE,TDA,NCP دارد. امکان استفاده از سیستم های DECT را دارد. شما با استفاده از سیستم بی سیم DECT  چند سلولی می توانید از داخلی های بی سیم، دور از میز کار خود و در حال حرکت در اتاق، دفتر یا محوطه کارخانه یا شرکت و سازمان خود و … به راحتی به مکالمه تان ادامه دهید.
با یکپارچه سازی تلفن ثابت و تلفن همراه خود می توانید هنگامی که مشتری با دفتر شما تماس می گیرد، تنظیم نمایید تا تلفن دفتر و تلفن همراه شما هم زمان زنگ بزند. بدین ترتیب شما می توانید تماس های مشتریان خود را در داخل و خارج از دفتر دریافت کنید در صورتی که آنها فقط شماره تلفن دفتر شما رادارند.
با استفاده از صندوق صوتی زمانی که شما پاسخگوی مشتریان خود نیستید، آنها می توانند برای شما پیغام بگذارند. سیستم  می تواند به صورت ۲۴ کانال همزمان و حداکثر ۴۰۰ ساعت این پیغام ها را ضبط نماید.
 همچنین می توانید با نصب نرم افزار SIP بر روی گوشی های هوشمند خودتان بدون اینکه هزینه اضافی برای شما داشته باشد خارج از محل کار با مشتریانتان تماس بگیرید در حالیکه آنها از شماره همراه شما باخبر نمی شوند و شماره دفتر کارتان برای آنها نمایش داده می شود.
سیستم مجهز به مسیریابی تماس پیشرفته برای مراکز تماس کوچک و متوسط بوده و می تواند بدون نیاز به سرور CTI خارجی کار کند. این امر به شما در ارائه راهنمای صوتی به مشتریان، ضبط خودکار مکالمات، تولید گزارشات ACD و بکارگیری NAS کمک می نماید. بنابراین شما می توانید شناخت بهتر از مشکلات و دستاوردهای مربوط به خدمات به مشتریان بدست آورید. این سیستم می تواند به کامپیوتر و یا گوشی همراه کاربر ایمیل ارسال نماید تا کاربر را از داشتن پیغام جدید یا تماس های از دست رفته ی بدون پیغام صوتی با خبر کند تا کاربر بتواند در اولین فرصت با آنها تماس بگیرد. در این سیستم شما دیگر به قرار دادن نیروی انسانی به عنوان اپراتور نیاز نخواهید داشت زیرا تماس های شما امکان انتقال دارد.
شما می توانید برای  صرفه جویی در هزینه ارتباطات شرکت یا سازمان خود، خطوط IP و سنتی را با توجه به نیازتان ترکیب نمایید این امر موجب می شود تا سیستمی انعطاف پذیر و مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین با استفاده از تکنولوژی VOIP  شما می توانید با سایر شعبه ها و دفاتر خود در هر نقطه از جهان بدون پرداخت هزینه تلفن و فقط با استفاده از شبکه IP خصوصی خود صحبت کنید.
با استفاده از Soft Phone اگر به اینترنت متصل باشید می توانید تلفن خود را به منزل یا هتل ببرید و کافیست آن را بر روی کامپیوتر نصب کرده و تنها با استفاده از یک کامپیوتر منزلتان را به اتاق کارتان تبدیل کنید.
اگر بخواهید ظرفیت سیستم سانترال را افزایش دهید کافیست تا از کارت های اختیاری مجاز و کابین های KX-NS320 استفاده نمایید زیرا این سیستم قابلیت ارتقا و توسعه را دارد و دیگر نیاز به تعویض سیستم نمی باشید.


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین