تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 836
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11403
بازدید ماه: 11403
بازدید کل: 5965526
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۵:۳۴ تعداد مشاهده: 2009 بار
دسته مقاله:
پرده های سقفی ویدئو پروژکتورپاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
پرده های سقفی ویدئو پروژکتورپاناسونیک چکیده مقاله:

پرده های سقفی ویدئو پروژکتورپاناسونیک

درصورتیکه دیتا پروژکتور شما به سقف متصل شده و قصد جا به جا نمودن آن را ندارید، پرده های نمایش سقفی برای شما بهترین انتخاب خواهند بود.

استفاده از این نوع پرده نمایش مقرون به صرفه و بسیار ساده می باشد. مشابه پرده های خانگی، هنگامی که آن ها را با دست به پایین بکشیم باز شده و سر جای خود ثابت می مانند، و هنگامی که با دست آن ها را اندکی به پایین کشیده و رها کنید، جمع می شوند. معمولاً این نوع پرده ها هم به دیوار و هم به سقف قابل اتصال هستند.

از آنجا که باز و بست نمودن این نوع پرده ها با دست انجام می شود، بهتر است جهت سهولت کار، طول پرده نمایش بیشتر از 2.5 متر نباشد.

*پرده های سقفی در سایزهای*

180*180 ، 2*2 ، 2.5 *2.5 ،3*3



ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: چراویدیوپروژکتورپاناسونیک روشن نمیشود - مشکل ارور دمای ویدیوپروژکتور پاناسونیک -مشکل ارور دمای ویدیوپروژکتور سانیو -علت داغ شدن ویدیوپروژکتور پاناسونیک-علت چشمک زدن چراغ ویدیوپروژکتور پاناسونیک-علت خاموش شدن ویدیوپروژکتور پاناسونیک - چرا ویدیوپروژکتور پاناسونیک ورودی ها را نمیشناسد ؟علت گردو غبار برروی تصاویر ویدیوپروژکتور پاناسونیک؟کارنکردن کنترل ویدیوپروژکتور پاناسونیک؟علت سوختن لامپ ویدیوپروژکتور پاناسونیک - علت سوختن لنز ویدیوپروژکتور پاناسونیک - علت سوختگی پاورویدیوپروژکتور پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین