تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 215
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 215
بازدید ماه: 215
بازدید کل: 5954338
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۱:۱۸ تعداد مشاهده: 1869 بار
دسته مقاله:
تلویزیون های سه بعدی با مدل های قدیمی سه بعدی چه تفاوت هایی دارند؟ عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
تلویزیون های سه بعدی با مدل های قدیمی سه بعدی چه تفاوت هایی دارند؟ چکیده مقاله:

تلویزیون های سه بعدی با مدل های قدیمی سه بعدی چه تفاوت هایی دارند؟

بسیاری از مردم با روش آنالگلیف(Anaglyph) آشنا هستند دراین روش از یک عینک که دارای صفحه های طلقی به رنگ آبی و قرمز است، استفاده می شود همانطور که می دانید فیلترهای رنگی مانع عبور نور هم رنگ خودشان می شوند.  به عنوان مثال اگر با یک فیلتر قرمز به بیرون نگاه کنید نور هایی که هم رنگ همان فیلتر هستند را نخواهید دید. حال با استفاده از تکنولوژی های کامپیوتر ما می توانیم دو تصویر برای دو چشم را روی هم بیاندازیم. با این ترفند که مثلا برای تصویر سمت چپ از یک حاله قرمز و برای تصویر سمت راست از یک حاله آبی استفاده کنیم. در ابتدا این فناوری دارای کیفیت پایینی بود ولی با پیداش فناوری Blu-ray 3D و تلویزیون های Full HD 1080p کیفیت تصاویر بالا رفت.

روش جدیدی که در اکثر تلویزیون های سه بعدی استفاده می شود ACTIVE SHUTTER است در این روش به سرعت جلوی هر کدام از چشم ها یکی در میان مسدود می شود این امر در تلویزیون های 120 هرتز به بالا امکان پذیر است چون هر فریم دو بار و هر بار برای یک چشم نمایش داده می شود. عینک اکتیوشاتر نیز بسیارپیشرفته تر و گرانتر از عینک آناگلیف است چون زمانی که تصویر هر چشم پخش می شود با سیاه کردن شیشه عینک چشم دیگر، مانع مشاهده تصویر با آن چشم می شود این عینک ها دارای باتری و گیرنده هستند و بصورت بی سیم دستورات را دریافت می کنند.



ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: نشانه های سوختن پاور تلویزیون پاناسونیک -مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون-علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک -علت ونشانه های خرابی مین برد-علت سوختن ال ای دی -علت سوختن پیکسل تلویزیون پاناسونیک-نیم سوز شدن تلویزیون پاناسونیک -علت سوختن بک لایت تلویزیون پاناسونیک- دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک-دلیل سوختن پنل تلویزیون پاناسونیک -علت تعویض خط کش پاناسونیک - علت روشن نشدن پلاسما پاناسونیک - علت روشن نشدن ال سی دی پاناسونیک - علت روشن نشدن ال ای دی پاناسونیک -علت خاموش شدن پلاسما پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین