تاریخ امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 1489
بازدید هفته: 28
بازدید ماه: 14097
بازدید کل: 5968220
تاریخ انتشار مقاله: يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۳:۵۷ تعداد مشاهده: 819 بار
دسته مقاله:
سیستم کنفرانس پاناسونیک(سیستم صوتی کنفرانس پاناسونیک) عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
سیستم کنفرانس پاناسونیک(سیستم صوتی کنفرانس پاناسونیک) چکیده مقاله:

سیستم کنفرانس پاناسونیک(سیستم صوتی کنفرانس پاناسونیک)

سیستم کنفرانس پاناسونیک (سیستم  صوتی کنفرانس) ،با توجه به تکنولوژیهای منحصر به فردی که این کمپانی در طراحی و تولید این میکروفن  ها  بکار برده است، جایگاه ویژه ای را در بین میکروفن کنفرانس ها دارد. این کمپانی تلاش کرده با بکار گیری این تکنولوژی ها برخی از مشکلاتی که کاربران در سیستم کنفرانس  های دیگر باآن روبرو بودند را بر طرف نماید.برخی از امکانات و قابلیت های این سیستم کنفرانس که آنرا از دیگر میکروفن کنفرانس ،ها متمایز نموده است به شرح زیر می باشد.
 
مزیت سیستم کنفرانس پاناسونیک (سیستم صوتی کنفرانس ) :
 
میکروفن گردن غازی در این میکروفن جلسات دارای 4 میکروفن خازنی(Panasonic Original 4ECM Structure) می باشد که  براحتی می توانند زوایای بیشتری را پوشش داده و صدای سخنران را از زوایای مختلف بدون افت کیفیت جذب نمایند.سیستم کنفرانس،میکروفن کنفرانس،سیستم صوتی کنفرانس
در این سیستم حساسیت میکروفن را نیز می توان با توجه به فاصله سخنران از میکروفن تنظیم نمود.این ویژگی  مشکل سخنرانان را در میزهائیکه طول زیادی دارند و میکروفن کنفرانس فاصله زیادی از سخنران دارد برظرف نموده و سخنران براحنی می تواند بدون اینکه به میکروفن نزدیک شود حتی از فاصله یک متری به صحبت خود ادامه دهد.
منبع تغذیه در این سیستم کنفرانس از دوربین های کنفرانسی بصورت مستقیم پشتیبانی می نماید و بر خلاف سیستم های دیگر  نیازی به پروسسور واسط جهت اتصال دوربین ها ندارد.
متعلقات جانبی همانند دوربین های کنفرانسی و نرم افزار مربوطه جهت مدیریت این سیستم نیز بصورت یکپارچه از مارک پاناسونیک بوده و ازکیفیت بالایی برخوردارند.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت کارنکردن میکروفون پاناسونیک - علت عملکرد ناقص دوربین های سیستم کنفرانس پاناسونیک- علت کارنکردن میکسر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر پاناسونیک - علت خاموش شدن رکوردر سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هماهنگ نبودن دوربین و میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک- سوختن تغذیه سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هنگ کردن سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن پورت میکروفون کنفرانس پاناسونیک - اختلال در میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک - مشکلات نصب نادرست سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن بلندگو سیستم کنفرانس پاناس
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین